رسالت دانشجویان، روشنگری و استکبارستیزی

۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۱:۵۱:۱۶
کد خبر: ۴۷۶۵۰۰
رسالت دانشجویان، روشنگری و استکبارستیزی
11 هزار و 500 دانشجوی بسیجی در 38 پایگاه دانشجویی استان فعالیت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان خراسان شمالی در نشست خبری با گرامیداشت دهه استکبارستیزی گفت: روشنگری دانشجویان در داخل و خارج از دانشگاه، فتنه انگیزی دشمن را خنثی و گفتمان انقلابی را در جامعه ترویج می کند.

عبدالله امینی فر افزود: بسیج دانشجویی استان به مناسبت دهه استکبارستیزی، پنج شب در مسجد حضرت قائم(عج) مرکز استان، محفل بصیرت افزایی و روشنگری انقلابی برگزار کرد.

وی با اشاره به فعالیت 11هزار و 500 دانشجوی بسیجی در 38 پایگاه دانشجویی استان گفت: دانشجویان بسیجی خراسان شمالی همگام با دیگر اقشار مردم، در راهپیمایی ضد استکباری روز 13 آبان ماه از میدان کارگر به سمت مصلای امام خمینی شرکت خواهند کرد.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان خراسان شمالی در ادامه از برگزاری جشنواره ادبی و هنری ققنوس با دو محور اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و عدالت اجتماعی خبر داد و گفت: مهلت ارسال آثار به این جشنواره استانی در بخش های شعر، فیلم کوتاه، عکس، کاریکاتور، مستند و انیمیشن، 30 دی ماه است.

امینی فر همچنین از اعزام دو هفته ای 200 دانشجو برای شرکت در همایش بزرگ اربعین حسینی خبر داد و افزود: 900دانشجوی بسیجی خراسان شمالی امسال در اردوهای جهادی و محرومیت زدایی این استان شرکت کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز