با حضور مشاور وزیر کشور؛

استاندار با خانواده های شهدا و جانباز دفاع مقدس در بجنورد دیدار کرد

۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۰۸:۵۱:۳۷
کد خبر: ۴۷۷۴۶۱
استاندار با خانواده های شهدا و جانباز دفاع مقدس در بجنورد دیدار کرد
استاندار خراسان شمالی به اتفاق مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران، با خانواده شهیدان احیا محمد خان کلابی و محمد حسن ریحانی و جانباز جلیل جنتی از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در بجنورد دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمد رضا صالحی در این دیدار ها وضعیت اشتغال، بهداشت و درمان، تحصیلات و معیشت خانواده شهیدان را جویا شد و به گفتگوی صمیمی با خانواده های شهیدان و جانباز نشست.

وی درباره هدف خود از سرکشی به خانواده های شهیدان و ایثارگران اظهار داشت: دیدار با این خانواده ها برای تقویت روحیه و رفع نیازهای روحی و معنوی ماست که بتوانیم زندگی و خدمت را در مسیر اسلام و انقلاب و راه شهدا ادامه دهیم.

غلامرضا یاوند عباسی مشاور وزیر کشور در امور ایثارگران نیز با دو طرفه خواندن تاثیر این دیدارها گفت: دیدار با خانواده های شهیدان انگیزه مسئولان را برای خدمت بیشتر می کند و یادآوری ایثارگری های شهیدان و جانبازان آنان را در ارائه خدمات صادقانه و خالصانه تر یاری خواهد کرد.

شایان ذکر است معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی، مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری، مشاور استاندار در امور ایثارگران و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، در این دیدارها حضور داشتند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز