امروز رخ داد؛

معاون استاندار از پروژه های عمرانی اسفراین بازدید کرد

۱۳۹۵/۰۸/۱۲ - ۱۰:۳۵:۵۷
کد خبر: ۴۷۷۴۷۶
معاون استاندار از پروژه های عمرانی اسفراین بازدید کرد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان شمالی از پروژه های در حال احداث شهرستان اسفراین بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمد حسین علی نیا به همراه تعدادی از مدیران کل استانی، از روند اجرای برخی از پروژه های این شهرستان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید ، اعلام کرد: بازدیدهای شهرستانی به منظور بررسی از روند اجرا، پیشرفت فیزیکی پروژه ها و بررسی مشکلات احتمالی آن ها می باشد.

علی نیا در سفر خود به اسفراین از پروژه های جمع آوری آب های سطحی شهرستان و بلوک زایمانی و بخش NICU بیمارستان امام خمینی (ره) با حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی بازدید کرد که تا اوایل سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه از پروژه های گازرسانی به روستاهای سطح شهرستان و پروژه راه های در دست احداث نیز بازدید کرد و با اشاره به این مطلب که حدود 75 درصد از روستاهای شهرستان از نعمت گاز برخوردار هستند اظهار امیدواری کرد که پروژه گازرسانی به  40 روستای باقیمانده شهرستان نیز تا پایان سال به بهره برداری خواهند رسید.

علی نیا  با اشاره به وضعیت راه های روستایی خراسان شمالی گفت: خوشبختانه برخورداری شهرستان اسفراین از راه های روستایی منطبق با میانگین استان می باشد و هم اکنون در این شهرستان حدود 22 کیلومتر راه احداث شده و آماده بهره برداری و آسفالت می باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در مصاحبه خود با خبرنگاران به اعتبارات تخصیص یافته به شهرستان اسفراین در سال 95 نیز اشاره کرد و گفت: اعتبارات تخصیص یافته به این شهرستان  32 میلیارد تومان می باشد که حدود 50 درصد آن تخصیص اعتبار شده و دستگاه های اجرایی می توانند از هم اکنون نسبت به دریافت اعتبارات تخصیص یافته اقدام نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز