معاون استاندار:

جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور رشد چشمگیری داشته است

۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۱۱:۱۶:۲۷
کد خبر: ۴۷۸۵۸۶
جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور رشد چشمگیری داشته است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی در نشست با معتمدین شهرستان مانه وسملقان، جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور را دارای رشد چشمگیری عنوان کرد و گفت: فرمانداران باید با تبیین سیاست های دولت تدبیر و امید مردم را در جریان خدمات انجام شده قرار دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمد تقی ایرانی در این نشست اظهار داشت: دولت تدبیر و امید با استفاده از فرصت های پیش امده و دیپلماسی فعال در راستای اقتصاد مقاومتی توانسته است بسیاری از کارخانه های تعطیل شده در گذشته را احیا و با رشد چشمگیر سرمایه گذاری خارجی، تعاملات اقتصادی خوبی با دنیا برقرار کند.

وی خاطر نشان کرد: مردم ایران تصمیم گرفته اند قطار انجام فعالیت ها و اداره امور کشور روی ریل انقلاب اسلامی و با گفتمان تدبیر و امید حرکت کند و نادیده گرفتن خدمات دولت و زیر سوال بردن عملکرد آن در سه سال و نیم گذشته بی انصافی است.

ایرانی درباره فرمانداران شهرستان های خراسان شمالی نیز گفت: فرمانداران دولت تدبیر و امید ضمن تلاش برای خدمت بیشتر به مردم باید به عنوان رییس شورای تامین شهرستان برقراری نظم و امنیت و به عنوان رییس شورای اداری، هماهنگی و انظباط اداری را برای خدمت شایسته به مردم ایجاد کنند.

دکتر ایرانی افزود: فرمانداران به عنوان رییس کمیته برنامه ریزی هر شهرستان وظیفه پیگیری اعتبارات شهرستان را نیز به عهده دارند که در راس همه امور باید به تبیین سیاست های عمومی دولت برای مردم بپردازند و آن ها را از اقدامات انجام شده و در حال انجام دولت آگاه کنند.

وی تعامل با دنیا، ایجاد انسجام داخلی دولت و تمرکز بر مشکلات مردم را از بزرگترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: طرح بیمه سلامت، مهار تورم و امنیت اجتماعی از خدمات مهم دولت یازدهم است و علاوه بر این ها دولت توانست در برجام با شناسایی دوست و دشمن خود، تحریم های ناجوانمردانه علیه ملت ایران را شکسته و توطئه های استکبار علیه نظام اسلامی ما را نقش بر آب کند.

ایرانی بدعهدی های دشمنان نظام اسلامی ایران را در حال ادامه عنوان کرد و گفت: دولت یازدهم توانست اجماع جهانی بر ضد ایران را از بین ببرد و دروغ گویی استکبار علیه ملت ایران را ثابت کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی پیروزی دولت تدبیر و امید در برجام را نتیجه حمایت های رهبر معظم انقلاب، درایت رییس جمهور و تلاش های وزیر امور خارجه کشورمان دانست و افزود: استکبار جهانی سعی داشت با راه انداختن جنگ به نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه ضربه بزنند که نتیجه برجام همه نقشه های آن ها را با شکست مواجه کرد.

معاون استاندار شرایط امروز کشور پس از خرداد 92 را دارای امید تازه ای در میان مردم توصیف کرد که به واسطه انجام کارهای بزرگ دولت تدبیر و امید در کشور است و در ادامه گفت: آزادی امروز ملت ها می تواند نوید بخش عدالت باشد چرا که امنیت و عدالت در کنار آزادی مفهوم پیدا می کند و عدالت بدون آزادی مفهومی ندارد.

وی نوید پیگیری همه مباحث مطرح شده در این نشست را نیز به اعضای جلسه داد و افزود: همه این مباحث را با همدلی و همکاری در سطح های شهرستانی و استانی پیگری خواهیم کرد و در صورت استمرار این نشست ها، همفکری و هم افزایی ها زمینه رشد و توسعه و بالندگی شهرستان مانه و سملقان و استان خراسان شمالی را فراهم می آورد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز