معاون استاندار :

ایران در اجرای توافق برجام حسن نیت خود را نشان داده است

۱۳۹۵/۰۸/۱۹ - ۱۲:۵۷:۰۰
کد خبر: ۴۸۰۵۸۶
ایران در اجرای توافق برجام حسن نیت خود را نشان داده است
معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت : ایران در اجرای توافق برجام همه اقدامات و حسن نیت خود را نشان داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدتقی ایرانی در نشست با فعالان سیاسی، اجتماعی و فرهنگی خراسان شمالی در سالن بنیاد شهید اظهار کرد: در برجام شورای عالی امنیت ملی و مسوولان نظام پای برجام را امضا کردند و ما به عهدمان پای بند بودیم  و بنابراین ما حسن نیت خود را نشان دادیم .

ایرانی افزود: امروز با پایداری و اقتدار ملت ایران در مقابل فشارهای دشمنان عهد شکنی آمریکا در اجرای توافق برجام بر همگان روشن شده است.

وی بیان داشت: خوشبختانه با اجرای برجام توافقات خوبی برای کشور ما رقم خورده است و راههای گسترش ارتباط با سایر کشورها گشوده شده است.

ایرانی تاکید کرد: دولت یازدهم افتخارات زیادی را در عرصه‌های داخلی و خارجی کسب کرده که این‌ها همه مایه مباهات و افتخار است  و باید دانست همه این افتخارات که متعلق به‌نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: برجام نتیجه ایستادگی و مقاومت مردم ایران در برابر زیاده‌خواهی غرب بوده است.

وی همچنین اضافه کرد : در خصوص امنیت پایدار استان همزیستی مسالمت آمیز اقوام مختلف و وحدت و برادری مثال زدنی بین شیعه و سنی از برکات انقلاب است . تعامل خوب بین مسئولین و انسجام بین مردم و مسئولین فضای توسعه استان را فراهم کرده است .

مطالبات گروههای سیاسی و مردم در مسیری عقلانی پیگیری می شود و حضور مردم در عرصه های مختلف بویژه در استقبال بیاد ماندنی از مقام معظم رهبری و ریاست محترم دولت تدبیر و امید همچنین درصد بالای مشارکت در انتخابات از مهمترین شاخصه های استان است.

معاون وزیر اطلاعات نیز گفت: نگاه وزارت اطلاعات ایجاد و حفظ امنیت پایدار مردم در سطح جامعه است چرا که امنیتی که بر پایه مردم استوار نباشد، امنیت پایدار نخواهد بود.

محمد پورفلاح افزود: امنیتی که با هر تلنگری شکسته شود امنیت شیشه‌ای است و لذا ما نشست‌های مختلفی را در راستای حفظ امنیت پایدار با آحاد مختلف مردم برگزار کرده و از آنان برای مشارکت در این عرصه استمداد می‌طلبیم.

پور فلاح ادامه داد: اساسا آسیب‌ها فرهنگ و مذهب نمی‌شناسد و ممکن است در کنار ما لانه کرده و قرار داشته باشد ازاین‌رو باید همواره نسبت به این آسیب‌ها هوشیار بود.

وی با بیان اینکه کانون سرمایه‌گذاری دشمن در حوزه‌های دینی است ، بیان داشت: آنان در این عرصه فعالیت می‌کنند و برای تغییر فرهنگ و ذائقه اجتماعی مردم سرمایه‌گذاری‌های مختلفی انجام می‌دهند.

وی گفت: در نظام دینی ما محوریت ولایت‌فقیه بوده و جمهوری اسلامی بر پایه این اصل استوار است و ما ثبات، امنیت و نظم کشور را بر اساس باورهای دینی مردم و اعتقاد به ولایت داریم و اگر به این‌ها لطمه بخورد به‌طور قطع مشکل خواهیم داشت.

پورفلاح همچنین به شرایط خاص استان اشاره کرد و یادآور شد: استان خراسان شمالی با وجود آنکه استانی با قومیت‌های مختلف بوده اما مردم زندگی مسالمت‌آمیزی دارند که البته باید نسبت به خواست دشمن برای القای برخی مسائل هوشیار بود.

وی بیان داشت: دشمن برای دامن زدن به اختلافات قومی برنامه داشته ازاین‌رو ما باید همواره در راستای حفظ وحدت تلاش کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز