معاون استاندار:

بسیاری از فسادها، ناشی از بی اعتبار کردن حوزه فرهنگ است

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۱۱:۰۱:۰۹
کد خبر: ۴۸۱۳۸۹
بسیاری از فسادها، ناشی از بی اعتبار کردن حوزه فرهنگ است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی در نشست بازنشستگان آموزش و پرورش بسیاری از فسادهای اجتماعی، اقتصادی و اداری در جامعه را ناشی از بی اعتبار انگاشتن حوزه فرهنگ و عبور از این حوزه است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمد تقی ایرانی در این نشست اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلات حوزه فرهنگ در کشور این است که نرم افزار لازم برای توسعه فرهنگی در بودجه در مظر گرفته نشده است و هنوز در حوزه اعتقادی فرهنگ کشور دچار مشکل هستیم.

وی ساختارهای مردمی و مدنی در کشور را دارای نواقص و کمبودهای فراوانی عنوان کرد و افزود: این ساختارها به علت نداشتن توان مالی هنوز در کشور به درستی شکل نگرفته و به نوعی توانایی های مردم به عنوان یک قدرت اجتماعی نادیده گرفته شده است.

دکتر ایرانی بر مدیریت سیستمی امور تاکید کرد و اذعان داشت: باید مدیریت و اداره امور را به سمت سیستمی پیش ببریم تا دیگر اشخاص در انجام امور نقشی نداشته باشند، بلکه استعدادها و توانایی های درونی آن ها به درستی به کار گرفته شود و بتوان به سیستم اداره امور اعتماد کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری ابراز امیدواری کرد که به زودی معوقات فرهنگیان در پرداخت حقوق از بودجه کشور تامین شود و یک بار برای همیشه مشکلات آن ها در این زمینه رفع شود.

دکتر ایرانی در این نشست گفت : معلمین کلید و رمز توسعه پایدار کشور هستند و تا توجه ویژه به حل مشکلات فرهنگیان از سوی جامعه و دولت نشود توسعه متوازن و پایدار اتفاق نخواهد افتاد و گفتمان جامعه باید فرهنگ محور باشد

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز