معاون استاندار:

زمینه حضور بخش خصوصی در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان فراهم شود

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۳:۱۰:۲۷
کد خبر: ۴۸۵۴۲۱
زمینه حضور بخش خصوصی در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری استان فراهم شود
دومین جلسه شورای سیاست گذاری ستاد هفته پژوهش و فناوری استان خراسان شمالی در استانداری برگزار شد که معاون استاندار در آن، بر ایجاد زمینه حضور فعال بخش خصوصی در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در این جلسه اظهار داشت: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان پیشانی تمام برنامه های هفته پژوهش و فناوری در استان است که افکار عمومی و غالب مردم از طریق آن با وضعیت پژوهش و فناوری استان آشنا می شوند.

محمود دلپسند در این باره افزود: دستگاه های اجرایی استان باید بسترهای لازم برای حضور و مشارکت بخش های خصوصی فعال به ویژه صنایع بزرگ استان را در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان فراهم آورند.

وی همچنین بر ارایه کارهای جدید و نوآورانه در نمایشگاه امسال تاکید کرد و از اعضای ستاد خواست از ارایه کارهای تکراری و قدیمی در این نمایشگاه بپرهیزند.

هشت کمیته ستاد هفته پژوهش و فناوری استان متشکل از کمیته جشنواره ایده های برتر با مسئولیت پارک علم و فناوری، کمیته جشنواره برگزیدگان پژوهش و فناوری و منتخب استان با مسئولیت موسسه آموزش عالی اشراق، کمیته نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری و فن بازار با مسئولیت دانشگاه آزاد اسلامی استان، کمیته علمی با مسئولیت دانشگاه بجنورد، کمیته اجرایی و مسئول دبیرخانه با مسئولیت استانداری، کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی با مسئولیت جهاد دانشگاهی، کمیته جشنواره دانش آموزی با مسئولیت اداره کل آموزش و پرورش و کمیته ارزیابی با مسئولیت مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی استان گزارش تصمیمات و اقدامات انجام شده برای برنامه های هفته پژوهش و فناوری استان تا کنون ارایه دادند و پیشنهادات آن ها نیز در این جلسه بررسی و تصمیم گیری شد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری استان از 14 تا 18 آذر ماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد برگزار می شود و تجلیل از برگزیدگان جشنواره نیز 18 آذرماه در سالن فرهیختگان این دانشگاه اجرا خواهد شد.

 

نظر شما