همایش دو هزار نفری دانشجویان بسیجی

۱۳۹۵/۰۹/۰۳ - ۱۴:۰۸:۱۷
کد خبر: ۴۸۵۹۱۳
همایش دو هزار نفری دانشجویان بسیجی
دبیر کل حزب الله عراق گفت: جمهوری اسلامی ایران، کشوری مقتدر و تاثیرگذار در منطقه و جهان اسلام و نقطه امیدی برای جبهه مقاومت در همه کشورهاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، دبیر کل حزب الله عراق در این همایش با تبیین نقش ولایت فقیه و انقلاب اسلامی در همایش دو هزار نفری دانشجویان بسیجی خراسان شمالی جهان اسلام گفت: برای ما غیرایرانی ها که از بیرون به کشور نگاه می کنیم، جمهوری اسلامی ایران را کشوری مقتدر و تاثیرگذار در منطقه و جهان اسلام می دانیم و ایران اسلامی، نقطه امیدی برای جبهه مقاومت در همه کشورهاست.

سید هاشم الحیدری خطاب به دانشجویان افزود: امروز جمهوری اسلامی محدود به ایران نیست و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی در همه کشورهای اسلامی تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه امروز دشمنان به دنبال ایجاد مدل های دروغین از انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: توطئه آنان این است که با تغییر مبانی و اصول انقلاب اسلامی در مسیر آرمان های انقلاب انحراف ایجاد کنند.

معاون بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی کشور هم در این همایش با بیان اینکه شعار امروز بسیج، ایستادگی است، گفت: بسیجیان باید با فهم درست تفکر انقلابی، با تبدیل مطالبه گری از مسئولان به یک گفتمان عمومی در جامعه و ارتقای نگرش مسئولان با مبانی انقلاب اسلامی شوند.

سجاد ریحانی افزود: رسالت بسیج دانشجویی پاک نگه داشتن حریم دانشگاه ها از  عناصری است که اعتقادی به انقلاب اسلامی ندارند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز