مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی:

مسافران با تجهیزات زمستانی در جاده های استان تردد کنند

۱۳۹۵/۰۹/۰۶ - ۱۰:۵۶:۰۵
کد خبر: ۴۸۶۷۱۵
مسافران با تجهیزات زمستانی در جاده های استان تردد کنند
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی به هم استانی ها، مسافران و زائران حرم مطهر علی ابن موسی الرضا که قصد تردد از جاده های مواصلاتی این استان را دارند، توصیه کرد تجهیزات زمستانی لازم را در سفرهای خود به همراه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،حسین عظیمی با اشاره به افزایش ترددهای جاده ای در ایام شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا و برودت شدید هوا در این روزها، اظهار داشت: توصیه می شود مسافران تجهیزات زمستانی لازم از جمله زنجیر چرخ و پوشاک گرم را همراه داشته باشند و در برف و یخبندان با توجه به توصیه های پلیس راه و با احتیاط کامل رانندگی نمایند.

وی افزود: به کارگروه های 14 گانه مدیریت بحران، فرمانداران شهرستان ها و دستگاه های امدادی، اوژانس، راهداری و پلیس راه  استان اعلام گردیده است که تمهیدات لازم در حوزه وظایف خود را معمول دارند.

عظیمی تصریح کرد: به علت تشدید برودت هوا و افت فشار گاز و ایجاد شرایط خاص نسبت به قطع گاز کارخانه سیمان توسط شرکت گاز اقدام گردید و بدیهی است در صورت استمرار برودت هوا بر اساس الویت دسپیجنگ شرکت ملی گاز ایران و در راستای اولویت ارائه خدمات به مصارف خانگی، قطع گاز سایر صنایع سنگین نیز احتمال دارد.

وی یادآور شد: بر اساس دستور العمل ابلاغی به مدیران صنایع و واحد های تولیدی مذکور، باید نسبت به تامین سوخت مایع برای استفاده در شرایط خاص اقدامات لازم را انجام دهند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی همچنین از شهروندان این استان خواست به عنوان مصرف کننده گازخانگی با تنظیم دمای مناسب (18 تا 21 درجه سانتی گراد) و پوشیدن لباس مناسب در مصرف گاز صرفه جویی نمایند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز