فرماندار بجنورد:

کشاورزی محور استقلال و آب سر منشا تولید و تمدن است

۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۱:۱۲:۳۶
کد خبر: ۴۸۷۲۰۰
کشاورزی محور استقلال و آب سر منشا تولید و تمدن است
فرماندار شهرستان بجنورد در جلسه حفاظت از منابع آب که با حضور کشاورزان و در محل شرکت آب منطقه ای استان برگزار شد گفت: اهمیت کشاورزی و تلاش کشاورزان در شرایط خشکسالی و کم آبی که دراین چند سال اخیر مواجه بوده ایم بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، مهندس حاجی زاده افزود : امروز باید مسئولین و برنامه ریزان عزم جدی برای مدیریت و حفاظت  از منابع آب،اعمال الگوی مصرف آب شرب ، کشاورزی،صنعت وجلوگیری از تخریب منابع آب و حفظ و احیائ وتوسعه وبهره برداری بهینه از آنها درجهت توسعه پایدار و همچنین اصلاح قانون توزیع عادلانه آب و تدوین قانون جامع آبهای کشورواجرای سیاست ها و راهبردهای برون رفت از این مشکلات داشته باشند.

فرماندار بجنورد با تعریفی از مدیریت آب گفت : عملیات برنامه ریزی،توسعه ،توزیع ومصرف بهینه منابع آب تحت مقررات و سیاست های معین ازبرنامه هایی است که درشورای حفاظت ازمنابع آب شهرستان بجنوردپیگیری می کنیم.

مهندس حاجی زاده افزود : بی شک توسعه و اجرای طرح های آبی از نظر بالا بردن استاندارد و سطح زندگی مردم و به ویژه کشاورزان الزامی است و اگر بخواهیم به مردم کمک شود باید توسعه برنامه های آبی صورت بگیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز