برگزاری مراسم اختتامیه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ در شهرستان جاجرم

۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۱۱:۵۶:۱۵
کد خبر: ۴۸۷۲۳۱
برگزاری مراسم اختتامیه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ در شهرستان جاجرم
مراسم اختتامیه سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 به منظور تجلیل وقدردانی از تلاش های مامورین و اعضای ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال 95 در شهرستان جاجرم با حضور فرماندار و دیگر مدعوین در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، دکتر محبی ، فرماندار و دبیر اجرایی ستاد سرشماری عمومی سال 95 در شهرستان جاجرم در ابتدای جلسه از تلاش های شبانه روزی اعضای ستاد سرشماری شهرستان بویژه مامورین و کارشناسان سرشماری تقدیر و تشکر بعمل آورد و تصریح داشت : سرشماری انجام شده در سال 95 نمونه بارزی از عملکرد خوب و شایان توجه دولت تدبیر و امید در اجرای برنامه های ملی در سطح گسترده می باشد. وی با اشاره به کاهش اعتبارات و افزایش هزینه های مختلف در زمان دولت تدبیر و امید اظهار داشت : دولت با تمام توان در جهت بهبود و افزایش کیفیت امور در تمامی حوزه تلاش می کند و با نگاهی متفاوت تر نسبت به گذشته در مسیر توسعه گام بر می دارد.

وی در ادامه به مقایسه اعتبارات، هزینه ها و امکانات مورد نیاز در اجرای دو سرشماری اخیر اشاره کرد و افزود : با توجه به وضعیت اعتبارات و امکانات استفاده شده در سرشماری عمومی سال 95 به نسبت دوره های گذشته، کاری بزرگ و با کیفیت به اجرا درآمد. علی رغم کاهش اعتبارات و هزینه ها ، روند اجرای کار از کیفیت بالاتری نسبت به دوره های گذشته برخوردار می باشد. عزم راسخ مامورین و اعضای ستاد سرشماری، همکاری و تعامل مسئولین دستگاه ها در اجرای هرچه بهتر این برنامه ملی و مشارکت گسترده مردم شریف و گرانقدر ایران اسلامی در دو مرحله ثبت نام اینترنتی و حضوری منجر به اجرای موفقیت آمیز این برنامه ملی گردید و سطح بالای مشارکت عمومی نشان از اعتماد مردم به مسئولین دولت است. تعامل خوب بین دستگاهی و مشارکت مردم مقام اول ثبت نام اینترنتی را در استان از آن شهرستان جاجرم کرد و جزء سه شهرستان برتر در سطح استان خراسان شمالی شدیم.

وی در خاتمه از همکاری و تعامل مسئولین دستگاه ها که در اجرای برنامه ملی سرشماری عمومی با ستاد سرشماری در شهرستان همکاری داشتند تجلیل و قدردانی بعمل آورد.

مهندس براتی ، معاون فنی و آموزشی ستاد سرشماری عمومی سال 95 در شهرستان جاجرم عنوان کرد : استقبال خوب مردم فهیم شهرستان جاجرم در مرحله نخست سرشماری ( ثبت نام اینترنتی ) منجر به کسب مقام نخست شهرستان جاجرم در سطح استان خراسان شمالی گردید.

وی در ادامه اظهار داشت : خطاهای آماری در شهرستان جاجرم کمتر از ۴ درصد می باشد و درصد خانوار غایب نیز در این شهرستان صفر است.

وی همچنین با اشاره به تلاش و کوشش مامورین ستاد سرشماری در شهرستان اظهار داشت : حاصل تلاش مامورین ستاد سرشماری در شهرستان جاجرم ثبت نام ۱۱هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۳۷هزار نفر  است .

قابل ذکر است در پایان مراسم از تلاش های مامورین و اعضای ستاد سرشماری ، مسئولین دستگاه ها و تمامی افرادی که در اجرای برنامه ملی سرشماری عمومی سال 95 در شهرستان همکاری و مشارکت داشتند با اهدای لوح تقدیر، تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

سرکار خانم عارفه نقی زاده به عنوان مامور برتر ستاد سرشماری در شهرستان ، مدیریت مجتمع آلومینا و شهرداری جاجرم نیز به عنوان مسئولین برتر که در اجرای برنامه سرشماری همکاری و تعامل داشتند معرفی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز