بجنورد همچنان در انتظار نردبان نجات است

۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۳۳:۱۷
کد خبر: ۴۹۰۹۶۴
بجنورد همچنان در انتظار نردبان نجات است
مدیرعامل سازمان آتش نشانی بجنورد گفت: مرکز استان همچنان در انتظار خودروی نردبان آتش نشانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، علی گودرزی اظهار داشت: بر اساس قول های داده شده، مقرر بود ۱۲ دستگاه خودروی نردبان آتش نشانی از طرف وزارت کشور تهیه و در میان شهرهای کشور توزیع شود اما این امر محقق نشد.

وی افزود: سهم بجنورد از این خودروها، یک دستگاه خودروی نردبان برای اطفای حریق در ساختمان های مرتفع است اما با گذشت دو سال، هنوز خبری از خرید و تامین این تجهیزات نیست.

وی با بیان اینکه خرید هر دستگاه خودروی نردبان آتش نشانی پنج میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد اظهار داشت: تامین این رقم از عهده شهرداری خارج است و نیاز به وجود این خودرو یکی از نیازهای اورژانسی و اساسی در آتش نشانی بجنورد است.

وی خاطرنشان کرد: شهر بجنورد هنوز یک دستگاه خودروی نردبان ندارد و این امر یکی از دغدغه ها و چالش های ما در امدادرسانی و خدمات رسانی به هنگام حادثه ها است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی بجنورد در بخش دیگر سخنان خود کمبود نیرو را از دیگر دغدغه ها و چالش ها عنوان و خاطرنشان کرد: آتش نشانی بجنورد تنها با 92نفر آتش نشان به مردم خدمات رسانی می کند و این تعداد نیرو به هیچ عنوان تناسبی با جمعیت مرکز استان ندارد.

گودرزی تاکید کرد: شمار نیروی آتش نشان در مرکز استان ۵۰ درصد کمتر از تعداد مورد نیاز است و با توجه به افزایش شمار ایستگاه های آتش نشانی، نیاز است تا نیروی آتش نشان بیشتری به کار گرفته شود.

وی گفت: اکنون پنج ایستگاه آتش نشانی در شهر بجنورد در حال فعالیت است و به زودی عملیات اجرای یک ایستگاه آتش نشانی دیگر آغاز می شود.

وی تصریح کرد: کلنگ ساخت ایستگاه آتش نشانی شهرک فرهنگیان تا دهه فجر امسال بر زمین زده می شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز