بزودی اولین گرمخانه شهرداری بجنورد مورد بهره برداری قرار می گیرد

۱۳۹۵/۰۹/۱۷ - ۱۳:۵۰:۲۳
کد خبر: ۴۹۰۹۸۰
بزودی اولین گرمخانه شهرداری بجنورد مورد بهره برداری قرار می گیرد
شهردار بجنورد گفت: دو مرکز نگهداری از متکدیان با تخصیص اعتبارات شهرداری به گرمخانه هایی مجهز به سیستم خدماتی و بهداشتی مطابق با استانداردهای ملی تبدیل کاربری می یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، مهندس کیوان دژهوت افزود: اولین گرمخانه استان در شهر بجنورد با اعتباری بالغ بر 1 میلیارد ریال در فاز اول ایجاد میشود و تا یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

شهردار گفت: ظرفیت این گرمخانه 200 نفر خواهد بود که به تفکیک خانمها و آقایان استفاده خواهد شد.

شهردار متذکر شد: برای تامین خدمات و تاسیسات نیازمند مشارکت ارگانهای دولتی هستیم تا با مشارکت همدیگر درتامین نیازهای این محل فضایی مناسب برای ساماندهی متکدیان ، بی خانمانها و جاماندگان سفر فراهم آوریم.

مدیر منطقه مهر که مدیریت اجرای طرح را برعهده دارد نیزگفت: اعتبار لازم از محل بودجه شهرداری تامین اعتبار خواهد شد که صرف بهسازی ، تعمیر و نصب تجهیزات ضروری در 2 مرکز تحت مدیریت شهرداری خواهد شد.

مهندس هادیزاده افزود: فضای کنونی در 2300 متر مساحت عرصه و  با زیربنای 600 متر احداث خواهد شد.

تجهیز سیستم به کادر اداری ازجمله اقداماتی است که به گفته هادیزاده به منظور نظارت و سامان بخشی به مکان تامین خواهد شد.

هم اکنون معاون خدمات شهرداری ضمن فعال کردن اکیپ های گشت، درصورت مشاهده افراد بی سرپناه و بی خانمان ، اقدام به انتقال افراد به دو مرکز نگهداری متکدیان می کنند .

تجهیز این دومکان به سیستم های بروز و استاندارد های اقامتی ازجمله اهدافی است که به گفته هادیزاده در فاز اول اجرای طرح محقق می شود.

 

 

نظر شما