معاون استاندار تاکید کرد:

خدمات دولت صادقانه و شفاف به مردم معرفی شود

۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۲۳:۵۰
کد خبر: ۴۹۱۹۳۳
خدمات دولت صادقانه و شفاف به مردم معرفی شود
معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: خدمات دولت باید توسط مدیران دستگاههای اجرایی و مدیران استانی صادقانه و شفاف به مردم معرفی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمد تقی ایرانی در جلسه شورای اطلاع رسانی استانداری اظهار داشت: مدیران دستگاههای اجرایی، فرمانداران و مسولان استانی به عنوان متولی و نماینده سیاسی دولت در استان هستند.

ایرانی افزود: دفاع از سیاست های دولت در چارچوب قانون از سوی مدیران و مسولان استانی به عنوان نماینده دولت الزامی است.

مسئولان باید اطلاعات لازم و کافی از تمامی حوزه ها داشته باشند و خدمات دولت را به طور واضح و شفاف در سطح جامعه تبیین کنند.

وی ادامه داد: ما وابسته به جریانی هستیم که حاکمیت دولت در دست آن بوده و بنابراین باید از این فرصت در راستای تحقق و دفاع از آرمان های نظام و انقلاب بهره مند شویم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: تحکیم مبانی اعتقادی، ارائه توفیقات عمومی دولت در سطح کشور و همچنین توضیح خدمات دولت در استان روندی است که باید در تمامی جلسات از سوی مسولین رعایت گردد.

محمد تقی ایرانی در ادامه به گسترش فضای مجازی در سطح جامعه اشاره داشت و افزود: در دنیای کنونی فضای مجازی به عنوان یک فرصت و تهدید تلقی می گردد که ما باید از آن به عنوان یک ابزار جهت اطلاع رسانی خدمات دولت استفاده نماییم.

ایرانی ادامه داد: در خصوص اطلاع رسانی خدمات دولت در سطح کشور و همچنین پاسخگویی به افکار عمومی دولت نیازمند تغییر و تحول است چرا که علی رغم خدمات ارزشمند صورت گرفته از ابتدای دولت تدبیر و امید اما بازتاب و اطلاع رسانی خوبی در جامعه به وجود نیامده است.

رئیس شورای اطلاع رسانی استانداری تاکید کرد: از مدیران روابط عمومی ها انتظار می رود خدمات دولت را صادقانه و شفاف به مردم منعکس کنند تا اعتماد سازی شود.

محمد تقی ایرانی با بیان اینکه دفاع از نظام وظیفه شرعی و قانونی هر فردی است، تصریح کرد: کارمندان اداری دولت نیز می توانند به عنوان یک سخنگوی قوی از سیاست های دولت در محیط خانواده و جامعه دفاع کنند.

 

نظر شما