معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

تنوع قومی و فرهنگی در خراسان شمالی نمادی از ظرفیت سیاسی این خطه است

۱۳۹۵/۰۹/۲۰ - ۱۳:۲۶:۴۳
کد خبر: ۴۹۱۹۳۴
تنوع قومی و فرهنگی در خراسان شمالی نمادی از ظرفیت سیاسی این خطه است
معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با اشاره به تنوع قومی و فرهنگی موجود در استان گفت: این تنوع نمادی از ظرفیت سیاسی این خطه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،محمدتقی ایرانی که در آیین ویژه گشایش دفتر حزب ندای ایرانیان در خراسان شمالی سخن می گفت، افزود: تحمل آرا و عقاید مختلف در این استان امری کاملا پذیرفته است و می تواند بستری برای توسعه این استان باشد.

وی با افزودن این که جامعه ما امروز به شدت به تکثر سیاسی و توسعه احزاب نیاز دارد، تصریح کرد: تک صدایی پذیرفتنی نیست چون تضارب آراست که به توسعه همه جانبه کمک می کند.

وی با اشاره به درپیش بودن انتخابات اردیبهشت 96 اظهار کرد: وظیفه دولت ایجاد فضای مناسب برای تضارب آرا و تکثر اندیشه هاست و ما در انتخابات آتی با رعایت کامل حق الناس، امانت دار رأی مردم خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 21 حزب سیاسی و 10 تشکل صنفی دارای مجوز وزارت کشور در این استان فعالیت دارند که مجوز فعالیت 15 فقره از این تشکل ها در دولت تدبیر و امید صادر شده است.

مجوز فعالیت شعبه استانی حزب ندای ایرانیان در خراسان شمالی، نوزدهم مهرماه امسال به امضای محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی رسیده بود امروز با حضور سید محمدصادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان و جعی از مسوولان و فعالان سیاسی دفتر این حزب در استان راه اندازی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز