معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

ما باید در مقابل استکبار یکپارچه عمل کنیم و اجازه ندهیم با عناوین مختلف جامعه دو قطبی شود

۱۳۹۵/۰۹/۲۱ - ۱۳:۰۷:۳۱
کد خبر: ۴۹۲۴۰۲
ما باید در مقابل استکبار یکپارچه عمل کنیم و اجازه ندهیم با عناوین مختلف جامعه دو قطبی شود
معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: ۹ دی اوج بصیرت افزایی و آگاهی ملت ایران در برابر توطئه های استکبار جهانی است و اصلاح طلب و اصولگرا در دفاع از ارزشهایی اسلام عزیز در یک صف هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمد تقی ایرانی در جلسه شورای هماهنگی 9 دی که در محل سازمان تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، اظهار داشت:9 دی از آن جهت نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و دفاع از ارزش های نظام اسلامی در مقابل دشمن خارجی است و بدانیم جریانهای داخل نظام متهم نیستند و همه در یک صف ایستاده آیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری افزود: ما باید آگاه باشیم و بدانیم دفاع از نظام و ارزش های انقلاب تعطیل بردار نیست و بلکه نیازمند هوشیاری و حضور همیشگی است.

محمد تقی ایرانی گفت: دستیابی به توفیقات بسیار در عرصه های بین المللی و مذاکرات ارزشمند دولت تدبیر و امید در راستای اقتدار ملت بود و اثرات آن بر کسی پوشیده نیست. .

دکتر ایرانی تصریح کرد: تلاش هیئت حاکم بر آمریکا جهت نشان دادن خود در برابر عزم و اراده ملت ایران نشان دهنده ی اقتدار جمهوری اسلامی است.

وی بیان داشت: اتحاد نمایندگان مجلس و کنگره آمریکا در خصوص نقض برجام و تمدید تحریم ها علیه ایران عدم صداقت آمریکا را به جهانیان نشان داد.

دکتر ایرانی تاکید کرد: نگاه انقلاب اسلمی استکبار ستیزی است و امروز نماد مقاومت در برابر ظلم جهانی جمهوری اسلامی است که پرچم ان نماد بر دست توانای مقام معظم رهبری است.

دکتر ایرانی استان خراسان شمالی را نماد اتحاد و همبستگی قومیت ها و مذهب های مختلف دانست و افزود: مردمان این خطه به دور از جنگ و ستیز و در کمال آرامش با یکدیگر زندگی می کنند و وبه اعتقادات و اصول هم توهین نمی کنند که این نماد بارزی از اتحاد و انسجام است.

وی افزود:امروز باید بر وحدت تکیه کنیم و از اموری که اختلاف بین مردم ایجاد می کند در آستانه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری پرهیز کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز