رئیس هیئت ورزشهای همگانی خراسان شمالی انتخاب شد

۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۱۳:۰۵:۱۸
کد خبر: ۴۹۳۳۱۳
رئیس هیئت ورزشهای همگانی خراسان شمالی انتخاب شد
مجمع انتخابات رئیس هیئت همگانی خراسان شمالی بر ریاست مجدد مجید جودت رای داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، مجمع انتخابات رئیس هیئت همگانی خراسان شمالی برگزار و مجید جودت به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت همگانی خراسان شمالی انتخاب شد.
جودت در این نشست که در بجنورد و با حضور غلامرضا کمانه نائب رئیس فدراسیون همگانی برگزار شد از فعالیت 721 مربی فعال در استان خبر داد و گفت: 51 رشته ورزشی مختلف در هیئت ورزشهای همگانی در حال حاضر فعالیت می کنند.
وی ضمن اشاره به پیشگام بودن استان و حضور پرشور مردم در برنامه های صبح و نشاط در کشور خاطر نشان کرد: تمام برنامه های 4 سال گذشته با توجه به سند توسعه تحول فدراسیون همگانی عملیاتی شد و تقویم ورزشی 4 سال آینده نیز با توجه به محوریت های اصلی این سند و به دنبال ترویج ورزش همگانی در استان است.
وی در ادامه از برگزاری مسابقات کشوری یوگا در بهمن ماه سال جاری و دوره سی ال سی ( مدیریت و رهبری در ورزش همگانی ) در اردیبهشت ماه سال آینده با حضور مدرسین اروپایی در استان خبر داد.
در پایان این نشست مجید جودت که پیش از این نیز ریاست هیئت ورزشهای همگانی را برعهده داشت با کسب 17 رای از 18 رای ماخوذه به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیئت ورزشهای همگانی انتخاب شد.
بهمن جباری دیگر کاندید ریاست این هیئت در ابتدای این نشست انصراف داد.

 

نظر شما