مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی:

حضور ناشران کشوری در نمایشگاه کتاب گامی برای ترویج فرهنگ مطالعه

۱۳۹۵/۰۹/۲۴ - ۱۳:۳۴:۵۳
کد خبر: ۴۹۳۸۶۱
حضور ناشران کشوری در نمایشگاه کتاب گامی برای ترویج فرهنگ مطالعه
مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی با اشاره به اهمیت کتاب و کتابخوانی در ارتقای آگاهی و توسعه و پیشرفت جامعه، برگزاری نمایشگاه کتاب در استان را یکی از بهترین فضاهای موجود برای دسترسی بهتر مردم به کتاب و آشتی با کتاب و مطالعه دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، علی محمد جهانی مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی با تاکید بر در دسترس بودن کتاب برای همگان، گفت: فضای مطلوب کتابخانه ها یکی از عوامل تاثیر گذار برای جذب مخاطب و در نهایت توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی است.

وی افزود: برگزاری این گونه نمایشگاه ها در استان با حضور ناشران کشوری و قابلیت استفاده بهتر و راحت تر مردم از تازه های نشر می تواند تاثیر خوبی در ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی داشته باشد.

جهانی افزود: در حال حاضر بسیاری از افراد جامعه علاقمند به کتاب هستند ولی هزینه خرید آن را ندارند که با تخفیف های این نمایشگاه بیشتر به خرید کتاب جذب  خواهند شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان شمالی در رابطه با فضاهای فرهنگی موجود در استان نیز اظهار داشت: ساخت کتابخانه ها معمولا در حیطه وظایف فرهنگ و ارشاد اسلامی است ولی باید همه پای کار بیایند تا فضاهای فرهنگی استان افزایش یابد.

نهمین نمایشگاه بزرگ کتاب خراسان شمالی از ٢٤ تا ٢٩ آذرماه صبح از ٩ تا١٢ و عصرها ١٦ تا٢١ با تخفیف ٣٠ درصدی در مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برای عموم دایر می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز