بی حجابی خلاف سرشت و فطرت انسان است

۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۱۲:۵۴:۲۸
کد خبر: ۴۹۴۲۱۰
امام جمعه شهرستان فاروج در بازدید از نمایشگاه عفاف و حجاب شهرستان گفت: بی حجابی، دور شدن از عفت دینی و اسلامی و خلاف سرشت و فطرت انسان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، حجت الاسلام والمسلمین قلی زاده برگزاری این نمایشگاه را در راستای ترویج عفاف و حجاب مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: برنامه ریزی برای برگزاری این نمایشگاه در مدارس و مناطق پر رفت و آمد شهرستان، ترویج و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب را دربر خواهد داشت.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان فاروج با اشاره به تلاش دشمنان در مقابله با عفت اسلامی خاطر نشان کرد: عفاف و حجاب در پیشینه تمام ادیان الهی مشهود است و حتی ادیان غیر الهی نیز به این موضوع مهم توجه داشتند.

قلی زاده با تاکید بر لزوم مقابله با تفکرات فمنیستی تصریح کرد: ایجاد گفتمان های خانواده، نظارت والدین بر دسترسی فرزندان به شبکه های اجتماعی و بالا بردن سطح تقوا بین آنان، تاثیر بسزایی در توسعه فرهنگ اسلامی دارد.

وی با اشاره به حضور شبکه های اجتماعی در خانواده ها افزود: والدین با بالا بردن دانش روز خود و آشنایی با نرم افزارهای متعدد مجازی و نظارت بر نحوه استفاده فرزندان از این شبکه ها، می توانند در راستای مراقبت از آنان در برابر آسیب های اجتماعی گام بردارند.

یادآور می شود؛ نمایشگاه  عفاف و حجاب به مدت ٥ روز از تاریخ ٢١تا ٢٥ آذر ماه آماده بازدید علاقمندان شهرستان فاروج است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز