حضور معاون استاندار در همایش جوانان اهل سنت شهرستان راز جرگلان

۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۱۳:۲۲:۵۳
کد خبر: ۴۹۵۰۶۴
حضور معاون استاندار در همایش جوانان اهل سنت شهرستان راز جرگلان
معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی ، در سفر یک روزه خود به شهرستان راز و جرگلان در همایش جوانان اهل سنت این شهرستان حضور یافت.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، این همایش به مناسبت هفته وحدت و با حضور معاونت سیاسی و امنیتی استانداری، علما ، ائمه جمعه و جماعات شیعه و سنی و جمعی از مسولان و مدیران شهرستان و همچنین مردم شریف و ولایتمدار این ناحیه برگزار گردید.

محمد تقی ایرانی ، معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی در این همایش ضمن تبریک میلاد پیامبر رحمت حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) گفت : امروزه جهان اسلام بیشتر از همه چیز به وحدت و یکپارچگی نیازمند است .

ایرانی افزود : شیعه و سنی یک ید واحده است و ما به ریسمان الهی و مشترکات و اصولمان چنگ می زنیم .

وی تصریح نمود : اگر وحدت ما از بین برود ، همه ضربه می خوریم و ما در بستر امن انسجام و یکپارچگی می توانیم به رشد و توسعه برسیم.

دکتر ایرانی با اشاره به خدمات دولت تدبیر و امید در مهار تورم 43 درصدی و اجرایی طرح تحول سلامت و توافق برجام در محرومیت زدایی و توجه به تامین آب شرب و کشاورزی، گاز رسانی به این منطقه مرزی و توسعه امکانات آموزشی و ورزشی از توفیقات دولت دکتر روحانی است واز همه مهمتر ایجاد امید و انگیزه در ملت به ویژه جوانان که البته عده‌ای سعی دارند مردم نا امید شوند و از دولت روی گردان شوند، اعتماد مردم به دولت دکتر روحانی بزرگترین سرمایه این دولت است.

در ادامه این سفر همچنین محمد تقی ایرانی به همراهی فرماندار و بخشداران این شهرستان از پاسگاه مرزی روستای قوری دره بازدید به عمل آوردند.

گفتنی است معاونت سیاسی و امنیتی استانداری با خانواده شهید محمدی در روستای قوری دره نیز دیدار و گفتگو کردند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز