در دیدار رییس سازمان داوطلبان هلال احمر با استاندار تاکید شد:

خراسان شمالی پایلوت طرح کارآفرینی اجتماعی می شود

۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۰:۲۳
کد خبر: ۴۹۶۴۵۴
خراسان شمالی پایلوت طرح کارآفرینی اجتماعی می شود
دیدار رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور با استاندار خراسان شمالی، با اعلام خبر انتخاب این استان به عنوان پایلوت کشوری طرح کارآفرینی اجتماعی همراه بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی، با اشاره به برنامه جمعیت هلال‌احمر مبنی بر اجرای طرح کارآفرینی اجتماعی در چند استان، خواهان آن شد که تمام 8 شهرستان خراسان شمالی در این طرح گنجانده شود.

مقام عالی دولت در خراسان شمالی با بیان اینکه ظرفیت لازم در استان برای برندسازی در حوزه های گوناگون ازجمله صنایع دستی وجود دارد، این امر را در توسعه اشتغال و نیز شناساندن هرچه بیشتر این استان در سطح کشور بسیار موثر دانست.

استاندار همچنین خواهان کمک و مساعدت جمعیت هلال احمر در تکمیل و راه اندازی درمانگاه ویژه بیماران خاص در استان شد.

در آغاز این دیدار، فرحناز رافع رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور با اشاره به برخی برنامه های این جمعیت نظیر اجرای طرح های کارآفرینی اجتماعی در 8 استان باهدف توانمندسازی خانواده‌های نیازمند و برندسازی با نگاه جهانی، آمادگی این جمعیت را برای اجرای طرح های مشترک با سازمان های مردم نهاد در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی و بهره گیری از ظرفیت خیران سلامت و تشکیل صندوق توسعه زنان در خراسان شمالی اعلام کرد.

 

 

 

نظر شما