داشلی قلعه، روستای زیست بوم در خراسان شمالی

۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۴:۴۲:۵۸
کد خبر: ۴۹۶۶۳۴
داشلی قلعه، روستای زیست بوم در خراسان شمالی
20 میلیارد تومان تسهیلات بانک سینا با بهره هشت درصد برای توسعه مناطق روستایی اعطا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی در دومین نشست کارگروه توسعه روستایی و عشایری خراسان شمالی گفت: طرح زیست بوم در روستای داشلی قلعه شهرستان راز و جرگلان با کمک مردم و دستگاه های مربوط برای توسعه عمران و آبادانی و اشتغالزایی در دستور کار قرار می گیرد.

محمدحسین علی نیا افزود: زیر ساخت مناسب، امکانات پایدار، محیط زیست و آب کافی و سالم و به طور ویژه، ارتباطات اجتماعی افراد برای مشخص شدن روستاهای زیست بوم نقش موثری دارد.

وی به ارائه 20 میلیارد تومان تسهیلات بانک سینا با بهره هشت درصد برای توسعه مناطق روستایی اشاره کرد و گفت: بر اساس تفاهم نامه سه جانبه بین معاونت مناطق محروم و توسعه روستایی ریاست جمهوری، بانک سینا و بنیاد مستضعفان، این تسهیلات برای اجرای طرح های روستایی در اختیار مردم و سرمایه گذاران قرار می گیرد.

علی نیا افزود: طرح های ارائه شده متقاضیان در صورت استفاده و جذب تسهیلات در تاریخ تعیین شده تا سقف 60 میلیارد تومان هم قابل افزایش است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، توانمند سازی روستاییان را یکی از عوامل مهم در توسعه روستایی عنوان کرد و گفت: آگاهی بخشی و آموزش به روستاییان در زمینه های مختلف، استعدادها و ظرفیت های مردم روستا و منابع و امکانات روستا را برای بهره برداری بهتر مشخص و معرفی می کند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز