انتشار فراخوان دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی

۱۳۹۵/۱۰/۰۵ - ۱۱:۲۴:۳۸
کد خبر: ۴۹۷۸۰۶
انتشار فراخوان دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از انتشار فراخوان دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی در این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،حسین فرخنده با اعلام این خبر افزود: به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) وحضرت معصومه (س) و بزرگداشت حضرت احمد ابن موسی (شاهچراغ) وهمزمان با دهه کرامت ، اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی را برگزار می کند.

وی، اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیتهای فرهنگی و هنری مرتبط با سیره اهل بیت(علیهم السلام) بویژه حضرت امام رضا(علیه السلام) و گرامیداشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده تر این عرصه معنوی را از اهداف برپایی جشنواره تئاتر رضوی در استان ذکر کرد.

فرخنده، رأفت و مهربانی مبتنی بر احادیث رضوی، اولویت علم ودانش و تاثیر آن در زندگی براساس آموزه های حضرت امام رضا(علیه السلام)، صبر ومقاومت در برابر مشکلات و ناملایمات در سیره رضوی، تأکید برجایگاه خانواده و ازدواج در مفاهیم رضوی، توجه به سلامتی بر اساس طب اسلامی ( طب الرضا)، پرهیز از اسراف و تبذیر در سیره رضوی، اهمت عبادت و نماز اول وقت در سیره رضوی را از جمله محورهای این جشنواره ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی در بخش  های نمایشنامه نویسی، نمایش های صحنه ای و ویژه برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با بیان اینکه ثبت نام و شرکت در این جشنواره به صورت الکترونیکی می باشد، تصریح کرد: اولین نفری که در سامانه ثبت نام نماید تجلیل خواهد شد.

حسین فرخنده خاطرنشان کرد: دوازدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی نیمه نخست مرداد ماه سال ٩٦ در خراسان شمالی برگزار می شود.

گفتنی است، علاقمندان می توانند برای شرکت دراین جشنواره و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٠٥٨٣٢٢٤٤١١٥ و ٠٥٨٣٢٢٤٧٣٩٢ داخلی ١١٤ تماس حاصل نمایند و یا برای دریافت فراخوان به آدرس سایت khsh.farhang.gov.ir و khorasanshomali.shamstoos.ir مراجعه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز