مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی در آیین اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی و هنری فردای بهتر:

موسسات فرهنگی و هنری برای " برند سازی" عملکرد خود برنامه ریزی نمایند/تقویت فکر مشارکت از رویکردهای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان

۱۳۹۵/۱۰/۱۹ - ۱۳:۰۳:۰۵
کد خبر: ۵۰۳۵۲۴
موسسات فرهنگی و هنری برای  برند سازی عملکرد خود برنامه ریزی نمایند/تقویت فکر مشارکت از رویکردهای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان
مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: موسسات فرهنگی و هنری استان در راستای "برندسازی" عملکرد خود برنامه ریزی نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،حسین فرخنده در آیین اختتامیه دومین جشنواره فرهنگی و هنری فردای بهتر اظهار داشت: برخود می بالیم که موسسه فرهنگی وهنری فردای بهتر برای دومین بار جشنواره فرهنگی و هنری را با موفقیت برگزار می کند.

وی اضافه کرد: اهمیت برگزاری چنین جشنواره ای این است که علی رغم مشکلات و کمبود اعتبارات و سایر منابع لازم این موسسه توانست برای دومین بار جشنواره ای با شکوه و موفق را برگزار نماید.

فرخنده با اشاره به حضور ١١٣٠ نفر از هنرمندان در ١٧ رشته فرهنگی وهنری در این جشنواره اظهار کرد: این امر یک کار  فاخر و ارزنده در عرصه فعالیت های فرهنگی و هنری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری موفق جشنواره فرهنگی و هنری فردای بهتر ابراز خرسندی کرد و افزود: برای تخصیص اعتباراتی به منظور برگزاری هر چه بهتر هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ کمی، سومین جشنواره فرهنگی و هنری فردای بهتر اعلام آمادگی می کنیم.

حسین فرخنده با بیان اینکه یکی از رویکردهای اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان تقویت  فکر مشارکت در مراکز و موسسات فرهنگی وهنری است، تصریح کرد: این امر موجب تخصیص اعتبارات بیشتر و رشد خلاقیت های فرهنگی و هنری هنرمندان خواهد شد.

وی به برگزاری فعالیت های شایسته موسسات فرهنگی وهنری استان به صورت خود جوش و مستقل از دولت اشاره و اظهار امیدواری کرد: شاهد جنبش و حرکتی ارزنده توسط موسسات فرهنگی و هنری استان برای افزایش و رونق  فعالیت های فرهنگی و هنری در استان هستیم.

فرخنده اذعان داشت: موسسات فرهنگی و هنری که در راستای ارائه  فرهنگ فاخر  به مردم و علاقمندان به این حوزه گام بردارند بیش از پیش حمایت خواهند شد.

وی همچنین از برگزاری برنامه موسیقی تارآوا به همت یکی دیگر از موسسات فرهنگی وهنری استان در هفته آینده خبر داد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز