مانه و سملقان نخستین جشنواره استانی شعر کوتاه را میزبانی می کند

۱۳۹۵/۱۰/۲۰ - ۱۲:۰۸:۱۶
کد خبر: ۵۰۴۰۵۲
مانه و سملقان نخستین جشنواره استانی شعر کوتاه را میزبانی می کند
سرپرست معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از میزبانی این شهرستان برای برگزاری نخستین جشنواره استانی شعر کوتاه خراسان شمالی خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، رضا رضایی با اعلام این خبر افزود: جشنواره استانی شعر کوتاه خراسان شمالی در دو بخش آزاد و  جنبی با محوریت دفاع مقدس، اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، صلح و دوستی، ادبیات آیینی و ادبیات انقلاب در قالب های دوبیتی رباعی طرح و سه گانی، مفردات و تک بیت، سه خشتی، رباعی و دوبیتی کرمانجی و قالب های ترکی، ترکمنی و تاتی برگزار  خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره با هدف معرفی استعدادهای شعری هنرمندان شهرستان ها، تبادل تجربیات شاعران استان و همچنین به منظور تولید آثار با کیفیت و فاخر به ویژه در حوزه فرهنگ بومی برگزار می شود.

رضایی اظهار داشت: اینگونه فعالیت ها و جشنواره ها بدون شک تاثیرات شگرفی در حوزه شعر و نسل پروری این رشته در بر خواهد داشت که از مسیر و کانال همین جشنواره ها چهره های برجسته شعر استان معرفی می شوند.

رضایی با بیان اینکه هر نفر می تواند ١٠ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال نماید، ادامه داد: شاعران سطح استان می توانند آثارخود را جهت شرکت در جشنواره تا ١٣ بهمن ماه امسال از طریق آدرس الکترونیکی taakkootah@yahoo.com به دبیرخانه جشنواره ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ٣٢٩٢٠٩٩٩ تماس حاصل کنند.

گفتنی است؛ مراسم اختتامیه جشنواره استانی شعر کوتاه  خراسان شمالی ٢٠ بهمن ماه  امسال با حضورمسئولین و شاعران استان در مجتمع فرهنگی و هنری اندیشه مانه و سملقان برگزار خواهد شد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز