تامین بدون مشکل گاز خانگی خراسان شمالی

۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۳:۱۴:۴۹
کد خبر: ۵۰۵۱۶۹
تامین بدون مشکل گاز خانگی خراسان شمالی
میربلوکی: صرفه جویی گاز خانگی برای جلوگیری از قطع گاز صنایع، ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی با بیان اینکه از دیروز  گاز خانگی و صنایع شمال و شمال شرق کشور از داخل تامین می شود، گفت: هم استانی ها برای جلوگیری از افت فشار و قطع احتمالی گاز مصرفی صنایع، در مصرف گاز صرفه جویی کنند.

حسن رضا میربلوکی با اشاره به اینکه در تامین گاز بخش خانگی مشکلی وجود ندارد، افزود: استفاده از سوخت جایگزین در صنایع، موجب آلودگی محیط زیست می شود بنابراین هم استانی ها با رعایت الگوی مصرف، در این زمینه همکاری کنند.

وی افزود: با توجه به تعداد مشترکان، شهرستان بجنورد، بیشترین مصرف گاز خانگی را دارد و  شهرستان های شیروان، اسفراین و مانه و سملقان به ترتیب بیشترین مصارف  این بخش را دارند.

میربلوکی گفت: تمهیدات لازم برای تامین گاز استان های شمالی کشور اندیشیده شد و گاز مازاد استان های خراسان شمالی و رضوی به استان های شمالی کشور انتقال می یابد.

محسن وزارتی مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی خراسان شمالی هم در خصوص تامین سوخت نفت و نفت گاز برای مصارف خانگی در نقاط بدون گاز و صنایع اطمینان داد و افزود: این شرکت آمادگی کامل برای تامین سوخت مصرفی و ذخیره ای همه صنایع استان را دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز