ضرورت نوسازی ۳۰درصد صنایع خراسان شمالی

۱۳۹۵/۱۰/۲۶ - ۱۳:۳۴:۳۱
کد خبر: ۵۰۶۳۵۳
در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان، برنامه های تجهیز و نوسازی صنایع، گازرسانی روستایی و طرح جامع مالیاتی بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،نشست ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی با حضور مدیران شرکت گاز، صنعت، معدن و تجارت و امور مالیاتی خراسان شمالی برگزار  و گزارش هایی از وضعیت دستگاه های مربوط ارائه کردند.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان به اهمیت نوسازی واحدهای صنعتی با هدف افزایش تولیدِ کیفی و رونق صادرات اشاره کرد و گفت: 30درصد صنایع استان نیاز به نوسازی دارد.

یوسف یعقوبی نژاد سرپرست اداره کل امور مالیاتی استان هم درباره اجرای طرح جامع مالیاتی با هدف انضباط مالی و پایداری منابع درآمدی دولت، توضیح داد.

در ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی همچنین حسن رضا میربلوکی مدیرعامل شرکت گاز استان از ضریب نفوذ صددرصدی گاز در شهرهای خراسان شمالی خبر داد و ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی های انجام شده روستاهای دارای گاز استان به بیش از 74 درصد برسد.

محمدرضا صالحی استاندار هم از مدیران دستگاه ها خواست با بررسی دقیق و کارشناسیِ موضوعات مرتبط با اقتصاد مقاومتی، برای اجرایی شدن آن با هماهنگی وزارتخانه های متبوع اقدام کنند. صرفه جویی در هزینه های دولت، واگذاری طرح های نیمه تمام به بخش خصوصی، تعیین تکلیف بدهی های معوق و تامین مالی بنگاه های اقتصادی، از اهداف تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی است.

 

نظر شما