در دیدار استاندار خراسان شمالی با قهرمان کوراش جهان عنوان شد؛

شورای عالی ورزش استان تشکیل خواهد شد

۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۰۹:۲۲:۴۱
کد خبر: ۵۰۷۰۹۰
شورای عالی ورزش استان تشکیل خواهد شد
استاندار خراسان شمالی دردیدار با مصطفی دلیریان قهرمان کوراش جهان گفت:شورای عالی ورزش با هدف کار کارشناسی وتخصصی دراستان تشکیل خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،محمد رضا صالحی افزود: باید در شورای عالی ورزش با انجام کارهای کارشناسی وتخصصی ابتدا برند ورزش استان مشخص شود که در این خصوص می توان از ورزش های بومی نیز استفاده کرد.
وی با اعلام اینکه باید به عنوان سیاست گذار چند ورزش تخصصی دیگر را که بتواند بین جوانان فراگیر شود تعیین کنیم ادامه داد: در کناربرند اصلی و چند ورزش فراگیر،جوانان در هر رشته ای که حضور پیدا کنند ما وظیفه داریم حمایت کنیم و در رشته هایی که درلیگ کشوری حضور دارند به دلیل جایگاهی که برای استان ایجاد می کنند نیز درحد توان حمایت خواهیم کرد.
صالحی با اشاره به کسب مقام برترین کوراش کارجهان در سال ۲۰۱۶ توسط مصطفی دلیریان رتبه های جهانی ونمونه شدن واخلاق مدار بودن را برای استان وایران افتخاردانست وافزود: هرکسی ودر هر جایی جوانمردی بکند واخلاق را ترویج بدهد برای ما افتخار است.
استاندارخراسان شمالی وقت خود را وقف ودر خدمت آحاد مردم عنوان کرد و افزود: تدبیرنظام جمهوری اسلامی و دولت تدبیر وامید این است که امید را دربین نسل های بعدی زنده کند.
وی با بیان اینکه ورزش یکی از پایگاه های مهم ترویج اخلاق است ادامه داد: باید قهرمانان، پهلوانان ،ورزشکاران واخلاق مداران را تکریم کنیم وآنها را گرامی بداریم وبه عنوان یک درس درجامعه ترویج بدهیم.
وی با اعلام اینکه باید واقعیت های موجود را بپذیریم واگر از برند قهرمانان استان در فدراسیون کشوری وجهانی حداکثر استفاده را نکنیم نمی توانیم توان بالقوه استان را به فعلیت در بیاوریم.
صالحی بابیان اینکه در کنار مباحث مختلفی که دراستان وجود دارد نگاه اصلی به بخش ورزش وجوانان خواهیم داشت گفت: بنا را براین گذاشته ایم تا ازامکانات، اعتبارات ،وقت و از توان در دولت استفاده کرده وتکانی به ورزش وجوانان استان بدهیم ودر خصوص ورزشکاران بانوی جوان که باید دراین خصوص به صورت جدی ورود پیدا کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز