تشکیل جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برنامه کاروان انقلاب در شهرستان جاجرم

۱۳۹۵/۱۰/۳۰ - ۱۲:۴۱:۴۸
کد خبر: ۵۰۸۲۳۰
تشکیل جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برنامه کاروان انقلاب در شهرستان جاجرم
جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برنامه رادیویی و تلویزیونی جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان کاروان انقلاب ، به ریاست معاون فرماندار با حضور مدیران و مسئولین دستگاه های اجرایی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، صاحبی معاونت فرمانداری جاجرم در این جلسه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی ، لزوم همکاری و تعامل مسئولین دستگاه های اجرایی دربرگزاری هرچه باشکوهتر مراسم گرامیداشت دهه فجر را مورد تاکید قرار داد.

وی با بیان این مطلب که برنامه کاروان انقلاب فرصت مناسبی است تا ظرفیت ها و توانمندی های شهرستان به نمایش گذاشته شود افزود : برنامه ریزی ها باید به گونه انجام شود که توانمندی ها و پتانسیل های شهرستان در حوزه های مختلف معرفی شوند.

اجرای برنامه های مختلف فرهنگی هنری، معرفی نخبگان شهرستان در بخش های مختلف ، اهدای جوایز به شرکت کنندگان در جشن پیروزی انقلاب ، معرفی دستاوردها و پتانسیل های شهرستان، مصاحبه و گفتگو با شخصیت ها و ... از جمله بخش های مختلف این مراسم است.

ارائه دستورالعمل چگونگی اجرای برنامه ، نحوه همکاری و مشارکت هریک از ادارات و ارگان ها در این جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

قابل ذکر است مراسم جشن رادیویی و تلویزیونی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان کاروان انقلاب روز شنبه مورخ 95/11/09  ساعت 17:30 در شهرستان جاجرم برگزار خواهد شد. محل برگزاری مراسم طی چند روز آینده مشخص خواهد شد و به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز