معاون سیاسی استاندار در آیین نواختن زنگ انقلاب:

برکات انقلاب اسلامی در سراسر جهان مشهود است/ آمریکا با دیوارکشیدن به دور خود راه شوروی سابق را می رود

۱۳۹۵/۱۱/۱۳ - ۱۱:۰۲:۰۱
کد خبر: ۵۱۴۲۳۷
برکات انقلاب اسلامی در سراسر جهان مشهود است/ آمریکا با دیوارکشیدن به دور خود راه شوروی سابق را می رود
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی در مراسم ویژه سی و هشتمین سالگرد انقلاب اسلامی با بیان این که امروز آثار و برکات فراوان انقلاب اسلامی در سراسر دنیا و نزد همه جوامع مشهود است، گفت: این اوج عزت و سربلندی ملت ایران است که آمریکا از ترس آگاهی بخشی انقلاب ما هر روز یک سناریو می نویسد و امروز هم با کشیدن دیوار به دور خود درصدد جلوگیری از صدور اسلام و آگاهی بخشی انقلاب اسلامی است ولی همان راهی را می رود که سوسیالیسم و شوروی سابق رفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدتقی ایرانی با افزودن این که موج اسلام خواهی و عزت و آزادی  و انقلابی گری از ورای مرزها و دیوارها می گذرد، تصریح کرد: به برکت خون شهدا و رهبری گرانقدرمان امروز ملت ایران بر بلندی تاریخ ایستاده و با استقامت خود تمام سناریوها و توطئه های دشمنان را نقش بر آب کرده است. 

وی با ابراز این نکته که انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری بنیانگذار کبیرش همه بت های ظلم و ستم و استعمار و استبداد  زمان را یکایک شکست، انقلاب اسلامی ایران را انقلاب عقیده و فرهنگ توصیف کرد و افزود: انقلاب ما انقلاب احیاء دین درقرن بیستم بود و بدون حمایت قدرت های خارجی و فقط با اتکال به خدا و وحدت کلمه و به دنبال سال ها مبارزه به رهبری حضرت امام خمینی به ثمرنشست. 

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ادبیات سیاسی جهان را تحت تاثیر خود قرار داد و با گفتمان مبتنی بر ایثار و شهادت و حمایت از محرومین و احیاء ارزش ها و کرامت انسانی و اخلاق و معنویت، روح جدیدی به جوامع بخشید و جوامعی که در پی آزادی و استقلال و عزت و مبارزه با ظلم و استکبار هستند، از این انقلاب الهام می گیرند. 

معاون سیاسی استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با ارائه تحلیلی از فراز و نشیب های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به استقامت ملت و رهبری های داهیانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و پیروزی در جنگ تحمیلی ۸ ساله، خنثی سازی توطئه های دشمنان اعم از ترورهای مسئولان تراز اول کشور و خیانت منافقین و تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران و دیگر توطئه های استکبار جهانی را یادآور شد و تصریح کرد: با استقامت ملت سرفراز ایران همه این دسیسه ها نقش بر آب شده است. و امروز شرایط نوینی در کشور آغاز شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان در ادامه به انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی اشاره و بیان کرد: مردم با مشارکت حداکثری در این انتخابات توطئه های دشمنان را خنثی خواهند کرد و از همه مجریان و ناظران انتخابات هم دعوت می کنیم که قبل از هر چیز خدا را در نظر داشته باشند و با رعایت قانون و امانتداری و بیطرفی و درنظرگرفتن حق الناس، کار را پیش ببرند و اعتماد مردم را پاس بدارند.  

دکتر ایرانی تاکید کرد: هر چه از صندوق آرا بیرون بیاید، قطعا رای واقعی مردم است و همه به آن تمکین می کنیم. 

وی با ابراز خرسندی از وجود امنیت کامل در استان، آن را مرهون خون پاک شهدا، ولایتمداری مردم و همزیستی مسالمت آمیز اقوام و مذاهب دانست و با اشاره به فعالیت ۱۳۳ سازمان مردم نهاد و ۳۵ حزب و تشکل سیاسی در استان، نقش آفرینی همگانی در توسعه استان را ستود. 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار هم چنین خاطرنشان کرد: دهه فجر امسال ۶۳۵ طرح و پروژه عمرانی و زیربنایی و۶۱ واحد تولیدی با هزینه کرد ۳۷۷ میلیارد و ۱۱۶ میلیون تومان توسط دولت تدبیر و امید به بهره برداری می رسد. وی کسب رتبه نخست خراسان شمالی در صدور مجوز سرمایه گذاری خارجی پس از شکستن تحریم های ظالمانه با سهم ۳۰ درصدی کشور گفت: این مجوز ها به رقم ۳ میلیارد و ۳۶۷ میلیون دلار رسیده است که برای احداث یک پالایشگاه نفت صدهزار بشکه ای و ۴ نیروگاه برق خورشیدی است که امیدواریم با پیگیری همه مسئولان سریعتر عملیاتی شود. 

دکتر ایرانی طرح شمش آلومینیوم جاجرم، توسعه فولاد اسفراین، فولاد کیمیایی صبا، کارخانه بهنوش شیروان را هم از دیگر طرح های مهم دانست که با بهره برداری از آن ها، خراسان شمالی به استانی صنعتی و با محوریت کشاورزی و توجه به گردشگری مبدل خواهد شد. 

این گزارش حاکیست، معاون سیاسی و امنیتی استاندار در پایان این مراسم به همراه دیگر مسئولان در گلزار شهدای مرکز استان حضور یافت و با حضور بر سر مزار شهید حسن حسن آبادی به عنوان نخستین شهید انقلاب اسلامی در بجنورد، به مقام شامخ شهیدان و امام شهدا ادای احترام کرد. شهید حسن آبادی دوازدهم آذرماه ۵۷ در سن ۱۶ سالگی با گلوله دژخیمان رژیم پهلوی در محل میدان شهید کنونی بجنورد به فیض عظیم شهادت نائل شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز