مرکز فیزیوتراپی و ساختمان اداری هیئت پزشکی و ورزشی خراسان شمالی افتتاح شد

۱۳۹۵/۱۱/۱۷ - ۱۲:۵۲:۳۹
کد خبر: ۵۱۶۰۱۳
مرکز فیزیوتراپی و ساختمان اداری هیئت پزشکی و ورزشی خراسان شمالی افتتاح شد
اولین مرکز تخصصی فیزیوتراپی ورزشی در خراسان شمالی با حضور رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی در بجنورد افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، اولین مرکز تخصصی فیزیوتراپی ورزشی در خراسان شمالی با حضور دکتر غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی، محمدتقی ایرانی معاون سیاسی و امنیتی استاندار، خسرو منعمی مدیرکل ورزش و جوانان و حاجی‌زاده فرماندار بجنورد افتتاح شد.
 
رئیس فدراسیون پزشکی و ورزشی در حاشیه این مراسم گفت: یکی از ویژه‌برنامه‌های فدراسیون پزشکی ورزشی به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر امروز آغاز شد، به‌طوری‌که در راستای توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هیئت‌های پزشکی ورزشی سراسر کشور، شش پروژه مهم در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد و در این رابطه نخستین پروژه امروز در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی رسماً آغاز به کارکرد.
 
وی خاطرنشان کرد: افتتاح ساختمان اداری و همچنین مرکز فیزیوتراپی ورزشی هیئت پزشکی ورزشی کهگیلویه و بویر احمد در یاسوج، افتتاح مرکز فیزیوتراپی ورزشی هیئت پزشکی ورزشی خراسان جنوبی در بیرجند، افتتاح ساختمان اداری و همچنین مرکز فیزیوتراپی ورزشی هیئت پزشکی ورزشی سیستان و بلوچستان در زاهدان، افتتاح مرکز فیزیوتراپی ورزشی در استان بوشهر و رونمایی از سامانه دفاتر استانی پایگاه خبری- تحلیلی پزشکی ورزشی ایران و صفحات اجتماعی و رسمی فدراسیون پزشکی ورزشی از دیگر برنامه‌های فدراسیون پزشکی ورزشی در این ایام است.
دکتر پاک مهر رئیس هیئت پزشکی و ورزشی استان نیز در این مراسم گفت: این مرکز با 120 مترمربع زیربنا در 2 طبقه در بجنورد جه بهره‌برداری جامعه ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.
 
وی خاطرنشان کرد: این مرکز با مبلغی بالغ‌بر 300 میلیون تومان مجهز به دستگاه‌های پیشرفته فیزیوتراپی ویژه کلیه ورزشکاران استان در مجاورت اداره ورزش و جوانان بجنورد قرار دارد.
 
وی ارائه بیمه ورزشی جهت حمایت‌های پزشکی از ورزشکاران را از دیگر خدمات هیئت دانست و گفت: تمام ورزشکاران استان می‌توانند با مراجعه به این مرکز ضمن استفاده از تجهیزات فیزیوتراپی نسبت به بیمه ورزشی خود اقدام نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز