آغاز دوره توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد خراسان شمالی در بجنورد

۱۳۹۵/۱۱/۲۳ - ۱۳:۱۵:۰۵
کد خبر: ۵۱۹۰۵۳
آغاز دوره توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد خراسان شمالی در بجنورد
دوره توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد خراسان شمالی در بجنورد آغاز شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، دوره توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد خراسان شمالی با حضور بیش از 100 نفر از دبیران و اعضای سازمان‌های مردم‌نهاد خراسان شمالی در بجنورد آغاز شد.
امان اله فیروزه سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان خراسان شمالی در آئین افتتاحیه این مراسم که صبح امروز پنجشنبه 21 بهمن در بجنورد آغاز شد گفت: چهار کارگاه تخصصی طی 2 روز ویژه سازمان‌های مردم‌نهاد استان با محوریت "کارایی سازمانی و رهبری با رویکرد روش‌های تصمیم‌گیری و حل تعارض" با حضور دکتر زهرا یزدان پناه و دکتر مسعود موسوی از اساتید دانشگاه استان در محل سالن اجتماعات لاله بجنورد در دو نوبت صبح و عصر برنامه‌ریزی و برگزار می‌شود.
وی ضمن اشاره به نقش سازمان‌های مردم‌نهاد در کشور گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد استان پل ارتباطی بین مسئولان و جوانان هستند و هر سازمان مردم‌نهاد می‌تواند با ایفای نقش خود راهگشای حل مشکلات جوانان باشد.
سرپرست معاونت امور جوانان خراسان شمالی از فعالیت 33 سازمان مردم‌نهاد با کسب مجوز رسمی از وزارت و جوانان در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: ارزیابی سازمان‌های مردم‌نهاد برای اولین بار در استان در دستور کار معاونت ساماندهی استان قرارگرفته است و تمامی فعالیت‌های سازمان‌های مردم‌نهاد به‌صورت دقیق رصد و در پایان هرسال اعلام خواهد شد.
فیروزه ضمن اشاره به برگزاری مجمع انتخابات دبیر کل سازمان‌های مردم‌نهاد در استان و تاکید بر عضوگیری بیشتر توسط دبیران سازمان‌های مردم‌نهاد خاطرنشان کرد: حضور مستمر دبیر کل در جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان استان، برگزاری جلسات مختلف با سازمان‌های مردم‌نهاد، ایجاد پل ارتباطی مستمر بین مدیران و سمن‌ها و جلوگیری از پراکندگی و موازی کاری توسط سازمان‌های مردم‌نهاد ازجمله وظایف دبیر کل است.
همچنین ادامه این کارگاه آموزشی با موضوع خلاقیت و کارآفرینی، گزارش‌نویسی و تراز مالی با حضور دکتر کردی در روز یکشنبه 24 بهمن برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز