ارتقای شعبه اقماری فاروج به شعبه مستقل تامین اجتماعی درآینده نزدیک

۱۳۹۵/۱۱/۲۴ - ۰۹:۳۰:۳۱
کد خبر: ۵۱۹۵۰۷
ارتقای شعبه اقماری فاروج به شعبه مستقل تامین اجتماعی درآینده نزدیک
نماینده مردم شهرستان شیروان درمجلس شورای اسلامی از ارتقای شعبه اقماری تامین اجتماعی فاروج به شعبه مستقل تامین اجتماعی این شهرستان در آینده نزدیک خبرداد وگفت: دراین خصوص در حال پیگیری های لازم برای اخذ مجوز هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، دکتر عبدالرضا عزیزی در حاشیه افتتاح واحد دو دانپزشکی درمانگاه تامین اجتماعی شهید نظام شیروان به ٦٠ هزار جمعیت شهرستان فاروج اشاره کرد که دارای شماری از بیمه شدگان است.

وی از ارتقای شعبه اقماری تامین اجتماعی فاروج به شعبه مستقل تامین اجتماعی در آینده نزدیک خبرداد واظهارداشت: هم اکنون بیمه شدگان فاروج با طی مسافت طولانی در هوای سرد وگرم برای انجام خدمات بیمه ای و درمانی به شعبه تامین جتماعی شیروان مراجعه می کنند و این مهم مشکلاتی برای بیمه شدگان این شهرستان فراهم کرده است.

عزیزی افزود: در این راستا پیگیری هستیم شعبه اقماری فاروج را به شعبه مستقل ارتقاء دهیم و مجوزهای لازم را اخذ کنیم تا خدمات بیمه ای به بیمه شدگان این شهرستان به سهولت انجام شود.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در ادامه از خدمات و فعالیت های بسیار ارزنده مدیرکل و کارکنان اداره کل و شعبه تامین اجتماعی شیروان در راستای خدمات مطلوب به بیمه شدگان قدردانی کرد.

عباس زاده، مدیرکل تامین اجتماعی نیز از همکاری دکتر عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در ارتقای شعبه اقماری فاروج به شعبه مستقل تامین اجتماعی شهرستان فاروج خبرداد واز زحمات مسئولان شهرستان و استان در راستای توسعه خدمات بیمه ای و درمانی تامین اجتماعی استان و شهرستان قدردانی کرد.

 

نظر شما