مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان:

مربیان امور تربیتی، افسران مبارزه با جنگ نرم در مدارس هستند

۱۳۹۵/۱۲/۰۳ - ۱۳:۵۹:۱۲
کد خبر: ۵۲۴۴۶۳
مربیان امور تربیتی، افسران مبارزه با جنگ نرم در مدارس هستند
مدیر آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان در جلسه ستاد بزرگداشت هفته امور تربیتی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)گفت: امروزه مربیان و معاونان امور تربیتی، افسران مبارزه با جنگ نرم در مدارس هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، ابوالفضل جنتی گفت: امروز دشمن با داشتن توطئه و هجمه های متفاوت درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است و این مربیان امورتربیتی در مدارس هستند که با اقدامات متفاوت درصدد مبارزه با این توطئه ها هستند.

وی گفت: قرآن مجید بحث تربیتی را زمینه ساز تعلیم افراد دانسته و اهمیت تربیت بر تعلیم بر هیچ کس پوشیده نیست.

وی اظهار کرد: اسلام برای تربیت انسان اهمیت فوق العاده ای قائل است و تعلیم و تربیت از شریف ترین اقدامات همه انبیا و ائمه اطهار بوده است.

وی با اشاره به اینکه قرآن تربیت را مقدم بر تعلیم می داند، افزود: زمینه فرهنگ و آموزش، تربیت است که زمینه را برای آموزشهای مختلف در وجود انسان مهیا می کند.

 جنتی تصریح کرد: تعلیم و تربیت دوبال برای پرواز انسان به سوی سعادت و کمال است که هر دو مکمل یکدیگر بوده و کمبود یکی از آنها، انسان را به سقوط می کشاند.

وی ادامه داد: تعلیم و تربیت لازمه ی همدیگر بوده و باید به این نکته توجه کنیم که تربیتی مثمر ثمر است که به همه جهات تربیتی توجه کند.

علی شاه جهانی معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مانه و سملقان نیز مکتب اسلام را از جامع ترین مکاتب انسانی دانست و خاطر نشان کرد: اسلام هم به بعد معنوی و هم به بعد مادی توجه می کند و مکتبی جامع بوده که اگر هرکس و هر خانواده ای از آن تبعیت کند، می تواند زندگی سالمی را داشته باشد.

گفتنی است؛ در این نشست برنامه های متعددی در دستور کار قرار گرفت که تجلیل از پیشکسوتان عرصه تربیت و اعزام تعدادی از مربیان و معاونان پرورشی به سفر زیارتی مشهد مقدس، بخشی از مصوبات این جلسه بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز