دانش آموزان را با انقلاب و اسلام بیشتر آشنا کنیم

۱۳۹۵/۱۲/۰۷ - ۱۳:۳۵:۵۰
کد خبر: ۵۲۶۲۳۲
دانش آموزان را با انقلاب و اسلام بیشتر آشنا کنیم
امام جمعه ونماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی در جمع مسئولین و مربیان پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: آموزش و پرورش سرمایه دارترین دستگاه کشور است و باید دانش آموزان را با انقلاب و اسلام بیشتر آشنا نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در دیدار با مسئولین و مربیان پرورشی آموزش وپرورش بجنورد ضمن تبریک فرارسیدن "هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی" از تلاش هایی که در این حوزه انجام می شود تقدیر کرد.

"آیت الله یعقوبی" با اشاره به اهمیت و جایگاه تعلیم و تربیت اظهار داشت: اولین گام انبیا تحول درونی در انسانها است و انبیا آمدند تا یک انقلاب در جامع بشری ایجاد کنند.

وی با بیان اینکه استعدادهای کودکان و نوجوانان مانند گنج های پنهان است، افزود: شما معلمان باید از این فرصتی که خدا به شما داده است استفاده کنید و به دنبال کشف گوهر نونهالان ما که همین دانش آموزان هستند باشید.

امام جمعه شهرستان بجنورد در ادامه بر ایجاد انگیزه برای دانش آموز در جهت گام برداشتن برای همت های بلند و تبین چشم انداز روشن برای آنان تاکید و خاطر نشان کرد: برنامه صبحگاهی مدارس یک کلاس اخلاقی است که باید از آن به خوبی بهره گیری شود. 

یعقوبی، کار تعلیم و تربیت را تبدیل انسان های خام به انسان های پخته دانست و گفت: در آموزش و پرورش باید نسلی تربیت شود که خود را خادم ملت بدانند.

مدیر آموزش و پرورش بجنورد نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت "هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی" گفت: اساس تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش تربیت دانش اموزان است که اصلی مهم و پایه ای است.

«محمود اسدی»  افزود: بحث تعلیم و تربیت به دلیل گستردگی تنها وظیفه ی آموزش و پرورش نیست بلکه رسانه ها، مساجد، مردم و همه ی اقشار و ارگان ها نیز در این حوزه مسئولیت دارند.

وی با اشاره به تدوین سند تحول بینادین آموزش و پرورش تصریح کرد: مهمترین هدف در این سند زمینه سازی برای ایجاد حیات طیبه است و در آموزش و پرورش نیز همه تلاش برای نزدیک شدن دانش اموزان به پروردگار است.

مدیر آموزش و پرورش بجنورد یکی از مهمترین اقدامات آموزش و پرورش در جهت تربیت نسلی انقلابی را اعزام دانش اموزان به اردوی راهیان نور دانست و افزود: امسال در شهرستان بجنورد هزار و 700 دانش اموز متوسطه دوم به مناطق جنگی اعزام شدند که نسبت به سال گذشته 20 درصد رشد داشته است. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز