تجلیل از مربیان ومعاونین پرورشی فاروج، بمناسبت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی

۱۳۹۵/۱۲/۱۰ - ۱۳:۴۳:۲۸
کد خبر: ۵۲۸۰۸۶
تجلیل از مربیان ومعاونین پرورشی فاروج، بمناسبت هفته تربیت اسلامی و روز امور تربیتی
بمناسبت هفته تربیت اسلامی و روز امورتربیتی از مربیان و معاونین پرورشی فاروج با حضور مسئولین استانی و شهرستان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،حجت الاسلام والمسلمین قلی زاده امام جمعه فاروج، در مراسم تجلیل از مربیان و معاونین پرورشی،ضمن تبریک هفته تربیت اسلامی به تمامی جهادگران عرصه تعلیم وتربیت،امورتربیتی را یک نهاد انقلابی و یادگار شهیدان رجایی و باهنردانست و افزود:حضرت فاطمه(س) نمونه یک الگوی تربیتی کامل برای همگان می باشد.

مجید معتمدی مدیر آموزش وپرورش شهرستان فاروج نیز، با بیان اینکه این نهاد انقلابی برای دفاع و صیانت از اسلام، انقلاب و ارزش‌ها در کشور ،ایجادشد،تصریح نمود:مربیان ومعاونین پرورشی در جهت تقویت روحیه دینی و پرورشی دانش آموزان بر محور تربیت و اخلاق اسلامی نقش مهمی ایفامی کنند.

وی تربیت اسلامی را بعنوان یک ضرورت ،جزء وظایف ذاتی آموزش وپرورش بیان نمود و خواستار استفاده صحیح از فضای مجازی از سوی دانش آموزان وتوجه به آسیب های اجتماعی آنان شد

محمدی رئیس اداره فرهنگی وهنری نیز ضمن تاکید بر تقدم تزکیه بر علم،خواستار تعامل و رابطه دوسویه خانه و مدرسه در امر تربیت شد.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به تفاوت های فردی دانش آموزان و بروز شدن علمی ،خاطرنشان نمود:عشق ورزی واستفاده از هنر دو مقوله مهم در امرتربیت دانش آموزان است.

شایان ذکر است درپایان مراسم نیز با اهداءلوح از زجمات مربیان پرورشی تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز