مدیرکل کانون پرورش فکری خراسان شمالی:

شرکت ٦٠ اثر در بخش نوقلمان جشنواره شعر/ جشنواره شعر بستری مناسب برای ظهور و بروز استعدادهای نوشناخته در حوزه شعر

۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۱۸:۰۲
کد خبر: ۵۳۱۹۰۱
شرکت ٦٠ اثر در بخش نوقلمان جشنواره شعر/ جشنواره شعر بستری مناسب برای ظهور و بروز استعدادهای نوشناخته در حوزه شعر
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی از حضور ٦٠ اثر از شاعران زیر ١٥ سال استان در بخش نوقلمان پنجمین جشنواره شعر خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، منیر صادقی اظهار کرد: ٦٠ اثر از ٢٤ شاعر زیر ١٥ سال خراسان شمالی در بخش نوقلمان پنجمین جشنواره شعر خراسان شمالی شرکت دارند.

صادقی با بیان اینکه برگزاری بخش نوقلمان جشنواره شعر خراسان شمالی را کانون پرورش فکری کودان و نوجوان استان عهده دار است، گفت: پس از داوری آثار، سه اثر برگزیده در گروه های سنی ٧ تا ١٠ سال، ١٠ تا ١٣ سال و ١٣ تا ١٥ سال تجلیل و تقدیر خواهند شد.

وی تصریح کرد: برگزاری کارگاه های تخصصی با موضوعات نقد و بررسی اشعار و تخیل و نگاه در شعر کودک و نوجوان از برنامه های جنبی این جشنواره است.

صادقی با اشاره به برگزاری نشست های ادبی «دو پنجره» در کانون پرورش فکری خراسان شمالی، عنوان کرد: این برنامه برای نهمین سال و با دعوت از نوسیندگان و شعرای حوزه کودک در استان برگزار می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با تاکید بر اهمیت حمایت از نویسندگان و شاعران بومی، گفت: در تمام مراکز ثابت و سیار کانون پرورش فکری، کارگاه های تخصصی آموزش شعر و آشنایی با وزن های شعری با حضور مربیان متخصص امر برگزار می شود.

صادقی با اشاره به برگزاری پنجمین جشنواره شعر خراسان شمالی، ابراز امیدواری کرد: این جشنواره بستر مناسبی برای ظهور و بروز استعدادهای نوشناخته در حوزه شعر باشد.

وی عنوان کرد: برگزاری جشنواره شعر خراسان شمالی با ایجاد انگیزه در هنرمندان این حوزه، اقدامی خجسته به منظور ارتقای سطح تولیدات فاخر شاعران استان است.

گفتنی است؛ پنجمین جشنواره شعر خراسان شمالی ٢٠ اسفند ماه با معرفی و تجلیل از نفرات برتر به کار خود پایان می دهد. 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز