برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه جابربن حیان شهرستان گرمه

۱۳۹۵/۱۲/۱۸ - ۱۲:۳۴:۳۰
کد خبر: ۵۳۱۹۱۷
برگزاری مراسم افتتاحیه نمایشگاه جابربن حیان شهرستان گرمه
مراسم افتتاحیه نمایشگاه جابربن حیان شهرستان گرمه با حضور مسئولین این شهرستان در سالن کوثر برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، باقری در این مراسم ضمن تشکر از کلیه دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه  اظهار داشت: اجرای پروژه های علمی دانش آموزان و برگزاری جشنواره جابر بن حیان، زمینه ساز تحقق بسیاری از اهداف دوره ابتدایی در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است زیرا ایجاب می کند دانش آموز کنجکاو و پرسشگر باشد  و به مهارت هایی دست  یابد  که  در اهداف تعلیم و تربیت نیز بدان تاکید گردیده است.

باقری افزود: این جشنواره علاوه بر ایجاد اعتماد به نفس در دانش آموزان عاملی مؤثر به ویژه در زمینه های افزایش کیفیت فرآیندهای آموزش، توسعه یادگیری مشارکتی و حضور فعال دانش آموزان در انجام پروژه ها و ایجاد فرصت برای کسب مهارت سخن گفتن را دارد.

 وی دانش آموز محوری و پژوهش محوری  و تقویت حس مسئولیت پذیری  در دانش آموزان را از ارکان مهم و اساسی نظام آموزشی پویا برشمرد.

 کامکار معاون آموزش گرمه نیز در حاشیه این مراسم اظهار داشت: پروژه های علمی موجود در نمایشگاه دانش آموزی جابربن حیان در گروه های: آزمایش، طبقه بندی و جمع آوری، تحقیق و نمایش، طراحی و ساخت و مدل تقسیم بندی می شوند.

وی افزود: این  جشنواره با مشارکت بیش از 500 دانش آموز در قالب 130طرح، از مدارس شهری و روستایی سطح شهرستان برگزار گردیده است.

خاطرنشان می گردد در این مراسم معاون فرماندار و برخی مسئولین شهرستان گرمه نیز حضور داشته و از آثار دانش آموزان در این جشنواره بازدید بعمل آوردند و هر یک از دانش آموزان نیز گزارشی از روند انجام کا ر خود به بازدیدکنندگان  ارا ئه نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز