مازاد بر بودجه های عمرانی پیش بینی شده برای اداره کل؛ اختصاص یک میلیارد و هشصد میلیون ریال برای تجهیز تالار گلشن بجنورد

۱۳۹۵/۱۲/۲۲ - ۱۴:۲۸:۳۲
کد خبر: ۵۳۳۸۲۰
مازاد بر بودجه های عمرانی پیش بینی شده برای اداره کل؛ اختصاص یک میلیارد و هشصد میلیون ریال برای تجهیز تالار گلشن بجنورد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: مجتمع فرهنگی و هنری گلشن با تغییراتی عمده و با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و هشصد میلیون ریال از اوایل اسفندماه در دست تجهیز و بهسازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،حسین فرخنده با اعلام این خبر افزود: تغییرات داخلی مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد شامل تعویض موکت ها، تعویض صندلی و کف سازی می باشد.

وی اظهار داشت: مبلغ یک میلیارد و هشصد میلیون ریال از محل ردیف ١٨٠ ملی و مازاد بر بودجه های پیش بینی شده  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در قالب اسناد خزانه اسلامی جذب شده است.

وی خاطر نشان کرد: گلشن بجنورد به‌عنوان تنها محل اکران فیلم‌های سینمایی در مرکز استان خراسان شمالی به منظور افزایش رفاه علاقمندان به هنر سینما و فعالیت های فرهنگی و هنری بهسازی می شود.

فرخنده همچنین در ادامه از تحهیز مجتمع های فرهنگی وهنری گرمه و جاجرم به مبلغ ٤٠٠ میلیون ریال خبر داد و افزود: این مبلغ برای صندلی های این مجتمع ها در نظر گرفته شده است و به زودی نصب خواهد شد.

گفتنی است؛ مجتمع فرهنگی و هنری گلشن بجنورد تا پایان هفته جاری تجهیز و علاقمندان می توانند در ایام تعطیلات نوروز به تماشای فیلم های سینمایی که در این محل اکران می شود، بنشینند. 

 

نظر شما