ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ماست/ شهدا برگزیدگان الهی بودند

۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۲:۲۶:۵۲
کد خبر: ۵۳۴۳۰۵
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه ماست/ شهدا برگزیدگان الهی بودند
معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال آن به نسل جوان از وظایف مهم و حساس است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمد تقی ایرانی در اولین همایش راویان برجسته استانی دفاع مقدس اظهار داشت: عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ناشی از جانفشانی ها و پایمردی های جوانان ما در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

دکتر ایرانی افزود: عجز و ناتوانی دنیا در برابر دیپلماسی قوی ما و تلاش آنان برای رسیدن به میز مذاکرات با ایران نشان دهنده ی اقتدار نظامی ماست.

وی ادامه داد: نیروهای مسلح، نیروهای بسیج، ارتش،سپاه، جهادگران و نظامی ایران مایه ی عزت و آبرو ما هستند.

وی بیان داشت: امنیت کامل کشور ایران علی رغم وجود نا امنی ها در منطقه به برکت خون شهدا و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری است.

دکتر ایرانی تاکید کرد: شهدای ما دل بریده از دنیا نبودند بلکه عشق به زندگی و خانواده در آنان وجود داشت اما آنان برگزیدگان و منتخبان الهی بودند که صادقانه و خالصانه جان خود را فدای حفظ دین و اسلام کردند.

معاونت سیاسی و امنیتی استانداری خراسان شمالی گفت: امروزه جنگی نرم به نام شبیخون فرهنگی علیه ملت ایران از سوی استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل اتفاق افتاده است.

محمد تقی ایرانی افزود: آنان هویت دینی و فرهنگی ملت و جوانان ما را نشانه گرفته اند.

ایرانی ادامه داد: ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت جهت مقابله با این شبیخون فرهنگی موثر است.

وی افزود: راویان ما در روایت عشق، ایثار و وفاداری شهدا و ایثارگران ما نقش بسزایی دارند و می توانند هدف معنوی آنان را به گوش ملت و جوانان ما برسانند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز