طرحهای بهداشتی و درمانی با حضور وزیر بهداشت در خراسان شمالی افتتاح می شود

۱۳۹۵/۱۲/۲۳ - ۱۴:۵۷:۱۵
کد خبر: ۵۳۴۴۳۱
طرحهای بهداشتی و درمانی با حضور وزیر بهداشت در خراسان شمالی افتتاح می شود
رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در نشست خبری گفت:طرح های بهداشتی درمانی فردا با حضوروزیر بهداشت ،درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،ابراهیم گلمکانی اظهار داشت: پروژه  مرکز تشخیص سرطان بیمارستان امام علی(ع) بجنورد با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان به بهره برداری میرسد.

وی افزود:در این مرکز عمده تجهیزات تشخیص سرطانی وجود دارد و نزدیک به 80 درصد سرطان ها در این مرکز قابل رادیوتراپی است.

وی ادامه داد: طرح توسعه بیمارستان زنان بنت الهدی بجنورد نیز که شامل اورژانس ،اتاق های ویژه زایمان و بخش آموزش است با 7 میلیارد تومان اعتبار بهره برداری می شود.

وی یاد آور شد: برای طرح توسعه بیمارستان جاجرم از 32 تخت به 62 تخت نیز 5 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

دکترگلمکانی افزود:مرکز جراحی محدود سپاه جوادالائمه (ع) در بجنورد با 11 میلیارد تومان اعتبار و چهار مراکز بهداشتی درمانی  باغچق،بیدک ،صندل آباد و حسین آباد در استان در مجموع با اعتبار حدود سه میلیارد تومان از دیگر طرح هایی است که فردا در پنجمین سفر وزیر بهداشت به استان به بهره بردای می رسد.

وی درخصوص استخدامی نیروهای پزشکی ادامه داد:290نفر نیروی انسانی و129نفر نیروی پشتیبانی و خدماتی طی برگزاری آزمون استخدانی جذب بیمارستان ها می شوند.

گلمکانی از کلنگ زنی دپارتمان مرکز جراحی قلب در استان خبر داد و افزود:دپارتمان مرکز جراحی قلب و آنژوگرافی در استان ساخته می شود که اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان هزینه در بر دارد که از این مبلغ 5میلیارد در ساخت پروژه و 10میلیارد برای تجهیزات مورد نیاز است.

دکترگلمکانی در ادامه گفت:پروژه مرکز جراحی قلب در استان طی بازه زمانی 18 ماهه به بهره برداری میرسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز