رئیس ستاد انتخابات استان خطاب به بخشداران و معاونان فرمانداران:

اجازه دخالت در اجرای انتخابات به کسی داده نشود/ فضاسازی علیه دولت هر روز بیشتر می شود

۱۳۹۵/۱۲/۲۴ - ۱۳:۳۶:۲۱
کد خبر: ۵۳۴۹۰۴
اجازه دخالت در اجرای انتخابات به کسی داده نشود/ فضاسازی علیه دولت هر روز بیشتر می شود
معاون سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی در گردهمایی بخشداران و معاونان فرمانداران با تأکید بر این که برگزاری انتخابات در حیطه وظایف وزارت کشور و فرمانداری ها است و نباید به کسی اجازه دخالت در اجرای انتخابات داده شود، گفت: هر چه به روز برگزاری انتخابات نزدیک تر می شویم، فضاسازی و هجوم به دولت هم بیشتر می شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدتقی ایرانی در این همایش که با رویکرد مرور آیین نامه های انتخاباتی برگزار شده بود، تصریح کرد: در انتخابات، وظایف قانونی خود را با کسی تقسیم نمی کنیم و از حقوق مردم دفاع می کنیم.
 
وی با افزودن این که انتخابات ویترین شفافی است که هم مردم و هم مسئولان شرایط موجود و رفتارها را رصد می کنند، گفت: هرگونه قصور، سستی و کوتاهی از جانب مجریان یا دیگر افراد ونهادهای مسئول به طور دقیق رصد می شود ؛ بنابراین ضمن این که تلاش می شود اجازه دخالت فراقانونی به احدی داده نشود، باید از آرای مردم هم به عنوان یک امانت صیانت شود تا اعتماد روزافزون مردم به دولت و نظام را شاهد باشیم.
 
وی با تأکید بر لزوم آسیب شناسی مسائل انتخابات، خواستار آن شد تا اجازه فضاسازی های قومیتی و مذهبی اختلاف افکنانه در آستانه انتخابات به متخلفان و قانون شکنان داده نشود.
 
دکتر ایرانی گفت: باید با رصد دقیق شرایط، زمینه حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنیم و آن چه از صندوق رأی بیرون بیاید، رأی واقعی مردم خواهد بود و همه به آن تمکین می کنیم. معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان این که تعامل خوبی بین مجریان و ناظران انتخابات در استان برقرار است، تصریح کرد: باید بستر حضور تمام جریانات فکری در اتخابات فراهم شود تا انتخاباتی با حداکثر شرایط رقابتی را شاهد باشیم که برای کشور نتایج مطلوب تری به دنبال خواهد داشت.
 
وی اضافه کرد: ما به عنوان مجریان برگزاری انتخابات، در کمال بی طرفی و نهایت امانت داری عمل می کنیم و با هر گونه رفتاری که شائبه نقض بی طرفی دست اندرکاران انتخابات را فراهم آورد، برخورد خواهد شد تا انتخاباتی سالم و قانونمند برگزار شود.
 
وی ابراز امیدواری کرد: انتخابات باید نماد وحدت و انسجام ملت و کشور و جلوه ای از حضور آگاهانه و حداکثری مردم باشد.
 

 

 

نظر شما