کشور به کارگاه بزرگ عمرانی حوزه سلامت تبدیل شده/ خدمات دولت تدبیر و امید بی سابقه است

۱۳۹۵/۱۲/۲۵ - ۱۲:۳۹:۱۶
کد خبر: ۵۳۵۴۲۲
کشور به کارگاه بزرگ عمرانی حوزه سلامت تبدیل شده/ خدمات دولت تدبیر و امید بی سابقه است
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که روز سه شنبه برای حضور در مراسم بهره برداری از چند طرح بهداشتی و درمانی به بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی سفر کرده بود، با بیان این که سراسر کشور به کارگاه بزرگ ساخت و ساز طرح های این حوزه مبدل شده است، گفت: خدمات دولت دکتر روحانی نه فقط در این حوزه بلکه در تمام بخش ها بی سابقه بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی که برای پنجمین بار در مدت وزارت خود به این استان سفر کرده بود، با اشاره به احداث یا در دست ساخت بودن بیش از 80 هزار مترمربع فضای فیزیکی حوزه بهداشت و درمان در این استان طی 3 سال گذشته، آن را رویدادی افتخارآمیز توصیف کرد و گفت: تمام مدیران باسابقه کشور اذعان دارند که خدمات دولت یازدهم در حوزه سلامت تاکنون بی سابقه بوده است.

وی با ابراز امیدواری به تکمیل و بهره برداری 2 بیمارستان جدید شهرستان های بجنورد و شیروان در آینده بسیار نزدیک، بهره برداری از این دو طرح بزرگ و در ابعاد ملی را یکی از آرزوهای دست اندرکاران این حوزه دانست و با استقبال از حضور دیگر دستگاه ها و نهادها در حوزه بهداشت، پیشگیری و درمان ازجمله آموزش و پرورش و سپاه پاسداران افزود: هنرمندان و خطبا باید بیش از قبل برای ترغیب مردم به حفظ تندرستی و سلامت خود کمک کنند.

**گلایه از رواج تهمت و دروغ در آستانه انتخابات/ بعضی ها خدمات دولت روحانی را نمی بینند

وزیر بهداشت با اشاره به خدمات گسترده دولت یازدهم در حوزه های گوناگون، به درپیش بودن انتخابات حساس 29 اردیبهشت ماه اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه های من این است که هرگاه به انتخاباتی نزدیک می شودیم، فضاسازی های نامناسب، اظهار توقعات و حرف های آنچنانی، وعده های بی نتیجه و زیاده روی در قضاوت های ناپخته، رواج ظلم، تهمت، غیبت و دروغ، همه را دل آزرده می کند.

دکتر هاشمی ادامه داد: ممکن است بعضی ها نخواهند ببینند، اما دولت یازدهم و شخص دکتر روحانی رئیس جمهوری، خدمات بسیار زیادی در این حوزه و دیگر بخش های جامعه داشته اند.

**اقدامات تاثیرگذار دولت در حوزه اقتصاد مقاومتی

وی با اشاره به مهم ترین دستاوردها و توفیقات دولت در عرصه های اقتصادی و اجتماعی، خودکفایی کشور در تولید محصولی راهبردی مثل گندم، بسیج شبانه روزی حوزه آب و برق برای مقابله با بحران رخ داده در خوزستان، تأمین سلامت مردم، اقدامات حوزه راه و ترابری و صنعت نفت برای افزایش تولید و صادرات نفت به رقم پیش از تحریم ها را در زمره مهم ترین این دستاوردها دانست که حاصل آن ها نیز مقاوم تر شدن اقتصاد کشور بوده است.

دکتر قاضی زاده هاشمی با بیان این که مسئولان این دولت به قصد قربت و با نیت خدمت به این عرصه وارد شده اند، تصریح کرد: مردم ما بصیر و فهیم هستند و خدمات دولت را به درستی تشخیص می دهند.

وی با اشاره به این تعبیر رئیس جمهوری که این دولت در بحث سلامت مردم هیچ مسئله ای را از مردم پنهان نمی کند، مردم و دولت را از جنس یکدیگر دانست و موفقیت های به دست آمده در دولت تدبیر و امید را نیز ناشی از همین امر خواند.

**قدردانی از استاندار و ابراز امیدواری به حضور رئیس جمهوری برای گشایش بیمارستان های جدید

وی با قدردانی از تلاش های استاندار خراسان شمالی در پیگیری امور توسعه ای این استان، محمدرضا صالحی استاندار را یکی از بهترین مدیران ارشد دولت جمهوری اسلامی نامید و ابراز امیدواری کرد که با مدیریت وی در این استان، گام های موثری در راستای اقتصاد مقاومتی و استقلال روزافزون کشور برداشته شود.

وی با ابلاغ سلام گرم دکتر حسن روحانی به مردم خونگرم خراسان شمالی، ابراز امیدواری کرد که با تکمیل و تجهیز بیمارستان های جدید بجنورد و شیروان، اوایل سال آینده بار دیگر در معیت رئیس جمهوری به این خطه سفر کنند تا این دو طرح بزرگ ملی به بهره برداری برسد.

در پایان این مراسم، شماری از اهالی روستای ترکمن نشین "بچه دره" از توابع شهرستان مانه و سملقان استان خراسان شمالی با اهدای قالیچه های دستباف، از وزیر بهداشت بابت ارائه خدمات رایگان درمان تخصصی به یکی از اهالی این روستا که توانست سرانجام پس از حدود 24 سال توان حرکتی خود را بازیابد، قدردانی کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز