فضای دانشگاه های خراسان شمالی عادلانه در اختیار جریانات سیاسی قرار گیرد

۱۳۹۵/۱۲/۲۸ - ۱۴:۱۷:۱۶
کد خبر: ۵۳۶۳۷۳
فضای دانشگاه های خراسان شمالی عادلانه در اختیار جریانات سیاسی قرار گیرد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: استفاده از ظرفیت دانشگاه ها برای آگاهی مردم درباره داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری ضروری است و این فضا باید عادلانه در اختیار تمام جریانات سیاسی کشور قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدتقی ایرانی در کمیسیون دانشجویی استان تصریح کرد: دانشجویان جزو سرمایه های نظام و دانشگاه ها و تشکل های دانشجویی هم جزو  بهترین گروه ها در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی به شمار می روند.

رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم اردیبهشت ماه 96 ، حفظ آرامش در استان را مهم ارزیابی کرد و با افزودن این که برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه دوره های آموزشی ستاد انتخابات برای همه مجریان انتخابات در حال برگزاری است، ادامه داد: فرمایشات مقام معظم رهبری و قانون، فصل الخطاب است.

وی بیان کرد: همه احزاب و گروه های قانونی می توانند در چارچوب قانون فعالیت کنند.

رئیس کمیسیون دانشجویی استان ادامه داد: هیچ نگرانی و مانعی در برگزاری کرسی های آزاد اندیشی و جلسات مناظره در دانشگاه ها وجود ندارد و هیئت های نظارت دانشگاه ها خود مسئول قانونی تدبیر و تمشیت این برنامه ها هستند.

دکتر ایرانی دفاع از انقلاب، امام(ره) و رهبری را وظیفه همه دوستداران و علاقه مندان نظام دانست و اعلام کرد: ما برای برگزاری انتخابات قانونمند، سالم، امن و با مشارکت حداکثری، مصمم هستیم./

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز