حضور دکتر قربانی درجمعیت هلال احمر خراسان شمالی

۱۳۹۶/۰۱/۱۷ - ۱۴:۰۹:۵۱
کد خبر: ۵۴۰۸۹۵
حضور دکتر قربانی درجمعیت هلال احمر خراسان شمالی
دکتر علی قربانی نماینده مجلس شورای اسلامی با حضور در جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ضمن تبریک سال نو از تلاشهای بیست روزه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان در طرح نوروزی قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، دکتر قربانی که در جلسه ستاد طرح نوروزی هلال احمر استان نیز شرکت کرده بود، گفت: مجلس شورای اسلامی نگاه مثبتی به هلال احمر دارد و همین امر باعث گردید در بودجه سال جاری اعتبار مناسبی را برای این مجموعه عملیاتی و خدمت رسان پیش بینی نماید.

ایشان با قدردانی از فعالیت های جمعیت هلال احمر خراسان شمالی ، کاهش آمار تلفات جاده ای نوروز امسال را خبری خوب توصیف کرد و توجه به کیفیت راهها و خودروها را نیز از سایر عواملی دانست که میتواند در کاهش تصادفات و تلفات جاده ای موثر باشد.

 دکتر قربانی با اشاره بهره برداری از جاده های دوبانده محور بجنورد به جنگل گلستان، تخصصی اعتبارات لازم را برای توسعه و تکمیل راههای استان خواستار شد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه از اختصاص یک پنجم بودجه کل اعتبارات عمرانی راه های شوسه کشور به محورهای شرق کشور خبرداد و گفت: امیدواریم با تخصیص به موقع اعتبارات و ارتقاع شاخص های راه ، حوادث محور شرق کشور که یکی از پُر حادثه ترین محورها است کاهش پیدا کند.

حسن شکوری نسب مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز با قدردانی از حضور دکتر قربانی نماینده مجلس در این جمعیت و سرکشی از پست های ثابت و سیار امدادرسانی گفت: توجه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به جمعیت هلال احمر قابل تقدیر است و این توجه را ما به عینه در تصویب قانون برنامه ششم و همچنین در تثبیت حق الثبت به عنوان منبع پایدار اعتبارات جمعیت هلال احمر شاهد بودیم. شکوری نسب با تشکر از نمایندگان استان در پشتیبانی از طرح و لوایح مرتبط با جمعیت هلال احمر در مجلس شورای اسلامی، از دکتر قربانی  به عنوان داوطلب هلال احمر و عضو کمیسیون بودجه مجلس که در فراکسیون هلال احمر نیز حضور دارد و پشتوانه قابل اتکایی است یاد کرد و افزود؛ این زاویه نگاه مجلس به جمعیت هلال احمر باعث میشود که تمرکز و دغدغه اصلی ما هلال احمری ها تنها متوجه ارائه خدمات مطلوب به مردم گردد.

شکوری نسب با اشاره به افزایش میزان ترددهای جاده استان در نوروز امسال، از کاهش آمار تلفات خبر داد و گفت: هلال احمر خراسان شمالی با بکارگیری ظرفیت های عملیاتی جدید در استان شاهد افزایش حدود سی درصدی ماموریت های خود در ایام نوروز بود.

 

نظر شما