ویژه فعالان کانون های مساجد خراسان شمالی؛

دوره آموزشی «مِهر ولایت(۲)» در رامسر برگزار می شود

۱۳۹۶/۰۱/۲۰ - ۱۲:۰۸:۴۸
کد خبر: ۵۴۲۰۹۸
دوره آموزشی «مِهر ولایت(۲)» در رامسر برگزار می شود
دوره آموزشی «مِهر ولایت(۲)» ویژه فعالان کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی در محل اردوگاه آموزشی هفت تیر رامسر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ،هاشم شیرازیان مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی گفت: این دوره آموزشی ویژه فعالان خواهر و برادر عضو کانون های فرهنگی و هنری برگزار می شود که دوره آموزشی برادران ٢٩ تا ٣١ فروردین و دوره آموزشی خواهران ١٣ تا ١٥ اردیبهشت در محل اردوگاه آموزشی هفت تیر رامسر برنامه ریزی شده است.

وی محورهای آموزشی در این دوره ها را شعار سال «اقتصاد مقاومتی: تولید و اشتغال»، واگذاری فعالیت ها به کانون های تخصصی و معین، آشنایی کانون های جدیدالتاسیس با حوزه فعالیت های دبیرخانه و کارکرد مساجد و تبیین نقش اهالی مساجد در اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال در حوزه فرهنگ و هنر اعلام کرد.

شیرازیان، با بیان اینکه در این دوره های آموزشی حضور مدیران کانون های جدید التاسیس و کانون های تخصصی مصلی، دانشگاه و کانون معین ضروری است، اظهارداشت: شرایط سنی ١٨ تا ٣٥ سال و داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم برای ثبت نام سایر فعالان کانون های فرهنگی و هنری در دوره آموزشی الزامی است.

وی اجرای طرح گردشگری دینی، بازدید از مساجد و کانون های فرهنگی و هنری فعال استان های شمالی و چندین برنامه تفریحی دیگر را به برنامه های جنبی دوره آموزشی مهر ولایت (٢) افزود.

دوره آموزشی مهر ولایت (١) اردیبهشت ماه سال ٩٤ با حضور حدود ١٥٠ فعال فرهنگی و هنری کانون های مساجد برگزار شد.

در حال حاضر ٣٤١ کانون فرهنگی و هنری در مساجد خراسان شمالی فعال است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز