رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس دهم شورای اسلامی؛

پیگیری طرح GTPP اولویت نخست مطالبات مردم خراسان‌شمالی ازرئیس‌جمهور است

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۰۵:۵۲
کد خبر: ۵۴۲۷۴۷
پیگیری طرح GTPP اولویت نخست مطالبات مردم خراسان‌شمالی ازرئیس‌جمهور است
ماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و راز جرگلان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر قریب‌الوقوع هیئت دولت به خراسان‌شمالی به‌منظور افتتاح چند پروژه عمرانی، گفت: پیگیری_طرح GTPP اولویت نخست مطالبات مردم این استان از رئیس جمهور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، علی اکبری با اشاره به وضعیت اشتغال و آمار بیکاری نگران‌کننده جوانان در این استان، اظهار کرد: نیاز است دولت یازدهم با توجه به قول‌هایی که در سنوات گذشته داده است در پایان عمر چهار ساله خود، به تصویب طرح‌هایی بپردازد که روند ایجاد اشتغال در منطقه را روان‌تر کند.

وی ادامه داد: سفر دولت تدبیر و امید به این استان، مصوبات خوبی داشته که بخشی از آن به نتیجه رسیده و بخشی از آن نیز به دلیل عدم درآمد دولت در سال‌های گذشته در حد 50 درصد و کمتر محقق شده است.

نماینده مردم بجنورد گرمه و جاجرم، مانه و سملقان و راز جرگلان در خانه ملت با بیان اینکه برخی انتظارات مردم از دولت در بخش‌های گوناگون به‌ویژه در خراسان‌شمالی، در حوزه اشتغال عملیاتی نشده است، تصریح کرد: به نتیجه نرسیدن اجرای فاز دوم پتروشیمی، در این سفر نیز با رئیس جمهور رایزنی می‌شود.

اکبری افزود: بانک‌ها تمایل چندانی جهت اعطای تسهیلات نشان نمی‌دهند و متقاضیان نیز به علت کارمزد بانک به دنبال دریافت تسهیلات نمی‌روند که این امر رابطه مستقیم با وضعیت بیکاری و اشتغال جوانان دارد.

وی یادآور شد: امید است دولت در پایان کار خود، با پیگیری مسائل مطرح شده از سوی نمایندگان مردم و مسئولان در این استان کارنامه درخشانی را از خود به یادگار بگذارد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز