نیروهای ارتش نقش مهمی در حراست از مرزهای کشور دارند

۱۳۹۶/۰۱/۲۱ - ۱۴:۲۴:۴۱
کد خبر: ۵۴۲۷۷۵
نیروهای ارتش نقش مهمی در حراست از مرزهای کشور دارند
معاون سیاسی ، امنیتی، اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت:ارتش جمهوری اسلامی همواره حضور تروریست ها را در منطقه مورد رصد قرارمی دهند لذا مردم ما باید بدانند که این نیروها با چه مردانگی و شجاعتی از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی ما دفاع می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، محمدتقی ایرانی در جلسه هماهنگی مراسم گرامیداشت هفته ارتش و یادواره نخستین سالگرد شهید مدافع حرم ارتش در استان سرهنگ 2 شهید مرتضی زرهرن با تاکید بر اینکه نیروهای ارتش نقش مهمی در حراست از مرزهای کشور دارند، اظهار داشت:امنیت کشور ما به برکت خون شهدا ایجاد شده بنابراین باید در حفظ و نگهداری فرهنگ ایثار و شهادت تلاش کرده و امیدواریم راه شهدا، راه عزت و سربلندی آنان برای ما تداوم یابد.

وی با اشاره به برنامه های هرساله روز گرامیداشت ارتش در استان، افزود:در این برنامه ها دیدار با خانواده شهدا و اهدای هدایا در مراسم رسمی بعنوان برنامه های محوری مورد توجه قرار گیرد.

ایرانی با تاکید بر این نکته که سابقه درخشان ارتش، نیروهای مسلح و انتظامی در دفاع از شکور بر کسی پوشیده نیست، خاطرنشان کرد:امروز تدابیر نیروهای مسلح ، دشمن را ناامید کرده که این امر نشان از هوشمندی مقام معظم رهبری و تدبیر فرماندهان کل نیروهای مسلح دارد.

وی ادامه داد:متاسفانه امروز آمریکا سرنوشت کشورهای مظلوم را مورد بازی و هدف قرار داده که قطعا جزو خفت و خواری چیزی نصیب آمریکا و متجاوزین تاریخ نخواهد شد و در نهایت شاهد پیروزی مسلمانان و مظلومین خواهیم بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز