میزبانی مسابقات آسیایی کوراش جوانان به خراسان شمالی رسید

۱۳۹۶/۰۱/۲۶ - ۱۳:۱۳:۰۶
کد خبر: ۵۴۴۷۸۰
میزبانی مسابقات آسیایی کوراش جوانان به خراسان شمالی رسید
خراسان شمالی میزبان مسابقات کوراش جوانان آسیا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، کوروش خسرویار رئیس هیئت جودو و کوراش استان خراسان شمالی از برگزاری مسابقات آسیایی کوراش در رده سنی جوانان به میزبانی خراسان شمالی خبر داد.
خسرویار زمان برگزاری این مسابقات را 20 مرداد ماه همزمان با سالروز تاسیس استان در 19 مرداد ماه عنوان کرد و گفت: این رویداد مهم ورزشی برای اولین بار به میزبانی استان خراسان شمالی برگزار می شود و تاکنون 14 کشور جهت شرکت در این رقابت ها اعلام آمادگی کرده اند.
دبیر انجمن کوراش کشور تصریح کرد: رقابت های آسیایی کوراش به میزبانی بجنورد در اوزان 60 ، 66 ، 73 ، 81 ، 90 ، 100 و 100+ با حضور دو تیم مستقل از خراسان شمالی برگزار خواهد شد.
وی در ادامه از برگزاری یک دوره کمپ تمرینی بین المللی در حاشیه رقابت های کوراش خبر داد و اظهار کرد: بلافاصله پس از پایان رقابت های کوراش به میزبانی بجنورد یک دوره کمپ تمرینی بین المللی در رده سنی آزاد در استان برگزار و کلیه علاقمندان آسیایی و جهانی می توانند در این رقابت ها حضور پیدا کنند.
رشته کوراش برای اولین به صورت رسمی در بازیهای آسیایی 2018 اندونزی حضور خواهد داشت و ظرفیت مناسبی برای افتخار آفرینی نمایندگان استان بوجود آمده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز