امام جمعه بجنورد مطرح کرد؛

تربیت نیروی انسانی کارآمد و تولید تجهیزات نظامی لبیک ارتش به شعار سال

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ - ۱۱:۳۰:۱۰
کد خبر: ۵۴۶۱۸۴
تربیت نیروی انسانی کارآمد و تولید تجهیزات نظامی لبیک ارتش به شعار سال
آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد امروز در دیدار فرماندهان ارتش استان که به مناسبت بیست و نهم فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی برگزار شد، بر تقویت روحیه معنوی و توان نظامی نیروهای مسلح کشور تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، وی افزود: اختراع و راه‌اندازی ابزارآلات و تجهیزات نظامی مدرن و به‌روز برای پیشگیری از تعدی و جسارت دشمنان از سفارش‌های قرآن کریم و دین مبین اسلام است.

آیت الله یعقوبی با اشاره به آیه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم»، افزود: ملت‌های مسلمان باید به سفارش خداوند متعال برای کسب آمادگی‌های نظامی لازم به‌منظور جلوگیری از تهدیدات دشمنان جامه عمل بپوشانند.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی تصریح کرد: در این راستا باید همه مدیران و مسؤولان به‌ویژه فرماندهان نظامی کشور برای بکارگیری نیروهای انسانی خلاق در امر اختراع و ساخت ابزارآلات مدرن نظامی برنامه‌ریزی کنند.

وی گفت: تربیت نیروی انسانی کارآمد و تولید و بکارگیری تجهیزات نظامی به‌ روز در ارتش و دیگر نیروهای نظامی، لبیک نیروهای مسلح به فرمان رهبری و شعار سال است.

آیت الله یعقوبی ادامه داد: داشتن نیروهای انسانی خلاق، ابزارآلات مدرن و روحیه و جسارت برای مقابله با تهدیدات نظامی لازمه هر جامعه‌ای برای برخورد با دشمنان و بدخواهان است.

رییس شورای استانی حوزه‌های علمیه خراسان شمالی تأکید کرد: فرماندهان نظامی کشور باید با مدیریت قاطع و تحت امر فرماندهی کل قوا برای پیشرفت نظامی کشور تلاش مضاعف داشته باشند.

وی افزود: باید دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی بدانند اگر اقدامی نابخردانه برای تعدی به مرزهای این کشور داشته باشند، نیروهای مسلح پاسخی محکم و قاطع به آنها خواهند داد.

آیت الله یعقوبی با بیان اینکه قدرت نظامی ایران با تکیه بر دانش و تلاش مجاهدانه نیروهای نظامی بر کسی پوشیده نیست، اظهار کرد: توان نظامی نیروهای نظامی ایران برای مقابله با تعرض‌های نابخردانه دشمنان قابل تحسین است.

وی اضافه کرد: بیست و نهم فروردین که به عنوان روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده است، نقطه درخشان و گواه آشکاری از حضور این نیروهای مخلص در صحنه‌های مختلف است.

 

نظر شما